Pakeisti Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymą Susisiekimo ministerija siūlo atsižvelgdama į krovinių (ypač medienos) vežėjų prašymus.
"Ši naujovė pagerintų verslo sąlygas: galėdamos vežti sunkesnius krovinius, įmonės sumažintų vežimų skaičių, todėl aptirptų išlaidos kurui ir autoparko išlaikymui, mažiau būtų teršiama ir gamta“, – siūlymo pranašumus vardijo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Keliuose sumažėjus vilkikų skaičiui, naudą pajustų visi vairuotojai.
Įstatymo projekte numatyta išlyga, kad 48 tonų svoris būtų leidžiamas tik tais atvejais, kai važiuojant su kroviniu ar be jo nebūtų viršijama leistina ašies ar ašių apkrova, o taip pat automobilio aukščio, ilgio ir pločio matmenys.
Sunkiasvoriams kroviniams vežti ir toliau bus galima naudoti transporto priemones, kurių ašių apkrova neviršys 11,5 tonos.
Kadangi kai kurie valstybinės arba vietinės reikšmės keliai šiuo metu nėra pritaikyti tokio svorio transporto priemonėms, valstybė ar savivaldybės galės riboti sunkiasvorių automobilių eismą pažeidžiamuose kelių ruožuose.
Rašyti komentarą