Nors dar praėjusių metų balandžio pabaigoje Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija nusprendė leisti motociklininkams kirsti Herkaus Manto gatvę skersinėmis gatvėmis, šia privilegija motociklininkai iki šiol dar negalėjo pasinaudoti, nes taip ir nepakeisti to neleidžiantys daryti kelių eismo ženklai.
"Taip jau atsitiko, kad pritrūko lėšų. Praėjusiais metais vien senamiesčio ženklinimui išleidome per 13 tūkst. litų, dar per 6 tūkst. buvo išleisti Kruizinių laivų terminalo ženklinimui", - paaiškino Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto priežiūros poskyrio vyriausiasis specialistas Kazimieras Radžius.
Pasak jo, tam, kad motociklininkai galėtų kirsti Herkaus Manto gatvę, reikia pastatyti 19 kelio ženklų. Sąmatoje numatyta tam išleisti 3,5 tūkst. litų.
"Šiemet ženklams statyti skirta apie 25 tūkst. litų, ir pirmoje vietoje bus ši sąmata. Tačiau dabar reikės palaukti, kol atšils, kad būtų galima įgręžti į žemę atramas. Manau, kad balandžio mėnesį viskas bus sutvarkyta ir jau pavasarį motociklininkai galės važinėti tomis gatvėmis nebepažeisdami kelių eismo taisyklių", - kalbėjo K. Radžius.
Žinia, anksčiau motociklininkai negalėjo važiuoti Herkaus Manto gatve nuo geležinkelio viaduko iki Tiltų gatvės, S. Daukanto gatve nuo Vytauto Didžiojo gimnazijos iki Naujosios Uosto gatvės ir Liepų gatve - nuo J. Karoso gatvės bei Naujojo Sodo gatve iki pat Naujosios Uosto. Tačiau praėjusių metų balandžio 22 dieną vykusiame Saugaus eismo komisijos posėdyje tvarka buvo pakeista ir dabar teoriškai motociklininkams neleidžiama važinėti tik Herkaus Manto gatve.
Nežinia, ar tiek pat ilgai reikės laukti, kol praktiškai bus įgyvendintas ir praėjusių metų lapkričio pabaigoje Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos sprendimas panaikinti nesusipratimą S. Daukanto ir Herkaus Manto gatvių sankryžoje.
Žinia, iš S. Daukanto gatvės nuo uosto pusės važiuojant į Herkaus Manto gatvę iš pirmosios juostos galima tik sukti dešinėn, o antroji skirta važiuojantiesiems tiesiai ir į kairę. Tačiau sukančiųjų kairėn čia visada yra daug, todėl norintieji važiuoti tiesiai yra priversti pažeidinėti Kelių eismo taisykles ir rinktis pirmąją juostą.
Saugaus eismo komisija nusprendė šį nepatogumą ištaisyti ir leisti iš pirmosios juostos ne tik sukti dešinėn, bet ir važiuoti tiesiai, o antrąją juostą palikti sukantiesiems į kairę. Tačiau jau praėjo trys mėnesiai, o ženklai tebestovi tie patys.
K. Radžius paaiškino, kad policijos pareigūnai kol kas tebesvarsto, kokia automobilių važiavimo schema būtų patogesnė minėtoje sankryžoje. Kitaip tariant, - iš pradžių nusprendė, o paskui pradėjo svarstyti. Esą baiminamasi, kad pasielgus taip, kaip buvo nuspręsta per Saugaus eismo komisijos posėdį, norintiems važiuoti tiesiai vis tiek kiltų keblumų, nes pirmojoje juostoje esančioje platėjimo juostoje telpa tik du automobiliai.
"Baiminamasi, kad sukantieji į kairę užblokuos kelią norintiems važiuoti tiesiai. Policijos pareigūnai sakė dar norintys rimtai apsvarstyti šį klausimą, todėl nenorima skubotai keisti ženklų, kad vėliau nebūtų pasekmių. Juk vairuotojai - ne bandymų žiurkės", - sakė K. Radžius.
Dar praėjusių metų balandžio mėnesį buvo nuspręsta, kad motociklininkai gali važinėti S. Daukanto, Liepų ir Naujojo Sodo gatvėmis, bet tai daryti draudžiantys ženklai tebekabo iki šiol. |
Rašyti komentarą