Šonaslydžio mėgėjams specialių aikštelių nežada

Šonaslydžio mėgėjams specialių aikštelių nežada

Iškritus gausesniam sniegui miesto vairuotojai skubėjo į aikšteles pramogauti. Tačiau praėjusią savaitę kai kuriems šonaslydžio mėgėjams draudžiamos pramogos baigėsi vairuotojo teisių praradimu ir burnojimu, kad mieste nėra kur išbandyti savo jėgų ir automobilių.

Savaitgalį policijos pareigūnai ne kartą lankėsi Šiaurinėje miesto dalyje - Neįgaliųjų paplūdimio aikštelėje ir šalia stadiono Sportininkų g., kur šonaslydžio netrūko.

Klaipėdos AVPK Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika patikino, kad pareigūnai reagavo į gyventojų pranešimus dėl galimo pavojingo piliečių vairavimo.

"Specialiai tose vietose savo patrulių nestatėme. Mūsų darbas nėra aikštelių saugojimas. Jeigu pareigūnai spėdavo atvažiuoti, o asmenys nepasišalindavo iš įvykio vietos, pareigūnai su nuolat veikiančiomis kameromis pažeidimus užfiksuodavo ir stabdydavo", - teigė M. Džermeika.

Jis patvirtino, kad praėjusią savaitę dėl pavojingo ar chuliganiško vairavimo keletui vairuotojų buvo atimta teisė vairuoti.

"Reaguosime ir toliau į pranešimus, jeigu bus vairuojama nesaugiai. Galbūt kažkas atvyksta su mažamečiais vaikais ir eina prie jūros, o kitas pilietis kelių metrų atstumu įčiuožia šonu ir vos nenutrenkia praeivių. Tai nesaugu ir pakankamai pavojinga", - neabejojo Kelių policijos viršininkas.

Kol pareigūnai baudžia nedrausmingus vairuotojus, pasigirsta kalbų apie specialių ekstremaliam vairavimui skirtų aikštelių trūkumą. Ta tema diskutavo ir socialiniuose tinkluose apie policijos pasirodymus įvairiuose aikštelėse pranešinėję klaipėdiečiai. Esą atsiradus tokiai aikštelei galėtų būti nušauti du zuikiai - žmonės turėtų kur patobulinti įgūdžius ir nereikėtų jaudintis dėl pavojingų situacijų. Visgi miesto Ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda patikino, kad mieste įrengti tokių aikštelių galimybės nėra.

"Šiuo klausimu Savivaldybėje kalbėjome gal prieš penkerius metus. Tam skirtos žemės numatyta nėra. To nėra numačiusi ir jokia organizacija. Viskas turi būti organizuota. Buvo priimta tokia nuomonė ir jos niekas nepersvarstė", - teigė L. Dūda.

2015 metų balandį Ketvergiuose duris atvėrė autodromas. Tačiau, kaip teigia Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro (GPMC) Transporto skyriaus vedėjas Tomas Simaitis, speciali aikštelė savo funkciją geriausiai atlieka pavasarį, vasarą ir rudenį.

"Užimtumtas didelis. Atvažiuoja šeimomis - vyrai atsiveža žmonas, vaikus, kurie neseniai gavę vairuotojo pažymėjimą. Esant minusinei temperatūrai, aikštelė nebeatlieka savo tikrosios funkcijos - negalime paleisti vandens. Tokiu atveju naudojame tik dinaminę plokštę, nes danga ir taip slidi. Vairuotojai gali pabandyti ir su savo, ir su mūsų automobiliu", - sakė T. Simaitis.

Autodrome kasmet pabando priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos ir policijos darbuotojai. Jame reikia įveikti imitacines kliūtis ir važiuoti ekstremaliomis sąlygomis, tad aikštelė tampa rimtu išbandymu net patyrusiems vairuotojams.

Už pavojingą vairavimą vairuotojai gali būti nubausti bauda nuo 170 iki 230 eurų bei laikinu vairuotojo pažymėjimo atėmimu. Už chuliganišką vairavimą bauda išauga iki 550 eurų, o teisę vairuoti galima prarasti iki dvejų metų.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder