"Ar padaugėjo klientų? Vienareikšmiškai - taip", - atsakė bendrovės "Solorina" serviso atstovas Vytautas Butkus, VE.lt paklaustas, ar šiomis dienomis padaugėjo šalčio nuskriaustų automobilių savininkų.
Pasak jo, nemaža dalis šio padidėjusio klientų srauto - problemų patyrę dyzelinius variklius turinčių mašinų vairuotojai.
"Dėl to galima būtų kaltinti ne vairuotojus, o degalines - kam šios iki šiol pardavinėja ne žieminį, o vasarinį dyzeliną. Šis tinkamas naudoti, kai dar yra 8-10 laipsnių šalčio, tačiau atšalus iki minus 12 jau reikia žieminio - esant tokiai temperatūrai vasarinis dyzelinas kristalizuojasi, ir parafinai užkemša kuro filtrus", - sakė V. Butkus.
Tačiau kitais dalykais vairuotojai, pasak jo, dar prieš žiemos pradžią turėtų pasirūpinti patys - sulaukta nemažai automobilininkų, pamiršusių pasikeisti vasarinį stiklų plovimo skystį į žieminį. Trečia "problemininkų" kategorija - neparūpinę naujais akumuliatoriais vairuotojai.
Panašias tendencijas vardina ir Petras Petrėnas, "Klaseros" serviso atstovas. Jis minėtas žiemos bėdas papildė ir kitomis, tarp kurių - ir užšalę rankiniai stabdžiai.
"Tokiu metu, kai vakare drėgniau, o naktį šąla, rankinio stabdžio paliekant mašiną iki ryto geriau nenaudoti", - sako jis, pridurdamas, kad tokių automobilių pas juos į servisą atitempta jau nemažai.
Tačiau jau minėta netinkamo dyzelino problema - pagrindinė. Paspaudus šaltukui, šis servisas kasdien sulaukia 8-10 vairuotojų, kurių automobiliuose sutriko dyzelinio kuro tiekimo sistema, užsikimšo filtrai ar sustreikavo pakaitinimo žvakės.
Dyzelinių mašinų savininkų vargus akcentuoja ir atsarginių detalių pardavėjai.
"Šiemet dyzelinis kuras tapo tikra problema. Kaip niekad daug sulaukiame vairuotojų, ieškančių priedų dyzeliniam kurui. Šie priedai, supilti į baką, skaido parafinus ir neleidžia kristalizuotis degalams", - VE.lt sakė "Autoaibės" parduotuvės vadybininkas Mindaugas Petryla.
Vairuotojai pastaruoju metu ieško ir kitokių skysčių - tepimo, mat sudrėkus, o po to paspaudus šalčiui užšalo durelių spynelės, rankenėlės, prilipo durelių gumos prie kėbulo.
"Dažniau kreiptis ėmė ir tie, kurių mašinų akumuliatoriai nebeatlaikė minusinės temperatūros. Senų akumuliatorių įkrovimas beveik nepadeda, net ir naujesni, atitarnavę 3-4 metus, tampa nebetinkamais. Tad bene vienintelis problemos sprendimo būdas - naujo akumuliatoriaus pirkimas", - sakė vadybininkas.
Rašyti komentarą