"Tai, kad "Saab" pernelyg nesistengė išlaikyti savo nepriklausomybės, buvo pabaigos pradžia", - savo ataskaitoje apie "Saab" bankrotą teigia M. Holwegas.
Anot jo, kompanija niekada nebuvo tinkamai integruota į GM, nes "Saab" tam priešinosi, o GM šio pasipriešinimo taip ir neįveikė.
"Saab" žlugimą lėmė ir tai, kad kitų automobilių gamintojų, tokių kaip "Audi" ir BMW, konkurencija jai buvo per stipri.
M. Holwegas mano, kad jeigu GM su "Saab" būtų padariusi tai, ką "Volkswagen" padarė su "Audi" - aiškiai integruotą ženklą su aiškiu įvaizdžiu - "Saab" nebūtų buvusi išstumta iš konkurencinės kovos.
"GM neaiškiai valdė "Saab", ji turėjo labiau stengtis tinkamai ją integruoti", - teigia M. Holwegas.
Jis taip pat mano, kad Nyderlandų automobilių gamintojos "Spyker Cars NV" bandymai išgelbėti "Saab" buvo naivūs, nes ji negalėjo pasiūlyti naujų lėšų, partnerių ar idėjų.
Jeigu GM nebūtų užkirtusi kelio "Saab" pardavimui Kinijos kompanijai "Pang Da", "Saab" ateitis būtų buvusi labai neaiški.
"Kad kompanija išgyventų, pardavimų rodikliai Kinijoje būtų turėję išaugti neįmanomu greičiu", - tikina M. Holwegas.
Kinija tebesidomi "Saab"
Pranešama, kad Kinijos automobilių gamintoja "Youngman", kurios sprendimas neinvestuoti į Švedijos automobilių gamintoją "Saab" paskubino pastarosios bankrotą, tebesidomi galimybe įsigyti "Saab" aktyvus, praneša "The Local".
Švedijos radijo stotis "Sveriges" pranešė, kad "Youngman" atstovai trečiadienį lankysis "Saab" būstinėje.
"Saab" bankroto administratorius Hansas Berqgvistas patvirtino, kad bendravo su "Youngman" atstovais ir tikisi su jais susitikti iki Kalėdų.
"Youngman" norėtų, kad "Saab" gamykla Trolhetene nebūtų uždaryta, o gamyba vyktų mažesniu mastu nei anksčiau. Tačiau bet kokia tolesnė gamyba tikriausiai nebus atnaujinta bent dvejus metus, nes tiek laiko prireiktų sukurti naują modelį.
Rašyti komentarą