"Renault“ salonas Eliziejaus laukuose švenčia 100 metų jubiliejų

"Renault“ salonas Eliziejaus laukuose švenčia 100 metų jubiliejų

"Renault“ salonas, atidarytas Paryžiuje 1910 metais, buvo pirmasis automobilių salonas Eliziejaus laukuose. Šiemet "Renault“ švenčia šio autosalono gyvavimo šimtmetį.

Prancūzijoje pirmaujančio automobilių prekės ženklo istorija glaudžiai susijusi su prėjusio amžiaus pabaigoje Eliziejaus laukuose atidarytu "Renault“ autosalonu, kuris vėliau tapo "Pub Renault“, dar vėliau - "L’Atelier Renault“ .

Šių metu rugsėjo 11-14 dienomis čia veikė paroda, kurios lankytojai galėjo susipažinti su visa šia raida. Po 10 metų veiklos, priėmusi beveik 25 milijonų lankytojų, "L'Atelier Renault" nuo 2011 m. sausio bus uždaryta šešiems mėnesiams pertvarkymui.

1910-1959: pirmasis autosalonas Eliziejaus laukuose

"Renault" atidarytas automobilių salonas Eliziejaus laukuose buvo pirmasis. Jis įsikūrė šalia "Grand Palais“ parodų centro, kuriame nuo 1901 m. vyko Paryžiaus automobilių parodos.

Salonas Eliziejaus laukuose simbolizavo "Renault“ prekės ženklo prestižą. Čia automobilių pirkti atvykdavo aukštas pareigas užimantys asmenys, verslininkai, pramonininkai, menininkai. Salonas taip pat traukė užsieniečius, kurie atvykdavo čia užsisakyti automobilio bei tuo pačiu aplankydavo Paryžių.

1962-1999: legendinis "Pub Renault“

Praėjus pusei šimtmečio po autosalono Eliziejaus laukuose atidarymo, "Renault“ pradėjo ieškoti naujo sprendimo, kuris suteiktų galimybę dar novatoriškiau išryškinti "Renault“ prekinio ženklo matomumą. 1962 m. spalio 3 d. duris atvėrė "Pub Renault". Tą pačią dieną automobilių paroda taip pat buvo perkelta į "Porte de Versailles“ parodų centrą pietinėje Paryžiaus dalyje.

Lankytojai greitai suprato, kad atnaujintas "Renault“ salonas tapo puikia susitikumų vieta, kurioje buvo ir baras, restoranas. Automobilių tematikos interjero "Pub Renault“ visada buvo pilnas žmonių, čia netrūko gyvumo.

2000: "L'Atelier Renault“ - vienas lankomiausių

"L'Atelier Renault" buvo atidarytas 2000 m. lapkričio 13 d. ir pakeitė daugiau nei 30 metų gyvavusį "Pub Renault". Naujojo salono įvaizdžio akcentą galima apibūdinti "Renault" – automobilių kūrėjas“. Buvo siekiama įkūnyti "Renault" atvirumą įvairovei ir naujovėms.

Per metus "L'Atelier Renault" aplanko apie 2,5 milijono lankytojų - tris kartus daugiau nei "Pub Renault". Būna dienų, kai "L'Atelier Renault" aplanko iki 20 000 žmonių.

Per pastarąjį dešimtmetį salone buvo suorganizuota per 50 parodų, kasmet eksponuojama per šimtą automobilių.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder