Tiesa, jis neatskleidė jokių detalių, užsiminęs tik tiek, kad šis klausimas bus svarstomas du pagrindiniais didžiausio Rusijos automobilių gamintojo akcininkais. Vieno iš pastarųjų - kompanijos "Troika Dialog" vadovas Sergejus Skvorcovas patvirtino, kad kalbama apie principą "50 proc. plius 1 akcija".
Savo ruožtu kito "AvtoVAZ" akcininko - kompanijos "Rostechnologiji" - vadovas bei "AvtoVAZ" direktorių tarybos pirmininkas Sergejus Čemezovas pareiškė nematantis prasmės laikytis daugiau nei 25 proc. akcijų, tad "Renault-Nissan" aljansui nebus daroma kliūčių didinant savo paketą.
C. Ghosno teigimu, šiuo metu "AvtoVAZ" pardavimo dalis visoje Rusijos rinkoje siekia net 40 proc., trečdalis iš jų tenka "Lada Kalina" modeliui. Nepaisant to, gamybos apimtis planuojama tik plėsti tiek pagrindinėje gamykloje Toljatyje, tiek Sankt Peterburge, tiek Kaliningrade.
Be to, vystomas naujas projektas - "Lada Kalina" modelio platformą ketinama naudoti kuriant naujus "Renault" bei "Nissan" modelius ir atvirkščiai.
Rašyti komentarą