Provėžos miesto gatvėse grasina vairuotojams

Provėžos miesto gatvėse grasina vairuotojams

Nors Klaipėdos miesto gatvės ir nėra pačios prasčiausios, tačiau joms trūksta nuolatinės priežiūros - sparčiai didėjančios provėžos, panašu, šiandien niekam nerūpi. "Autosalonas" domėjosi provėžų poveikiu vairavimui ir jų remonto darbais.

Šiuo metu Klaipėdoje yra bent dvi vietos, kuriose - karščio ir didelių sunkiasvorių transporto srautų paliktos didelės provėžos. Viena jų yra beveik visame Jūrininkų prospekte, abiejose jo pusėse, o kita - Taikos prospekte, ties Baltijos stotele.

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento Miesto tvarkymo skyriaus vedėjos Irenos Šakalienės teigimu, apie šias provėžas žino visi aukščiausi savivaldybės pareigūnai.

"Žinome visi ir jau seniai žinome. Yra ruošiami projektai rekonstrukcijai, remontui, bet tai yra ne mano kompetencija, todėl nieko daugiau pasakyti negaliu", - sakė I. Šakalienė.

Tiesa, beveik visi savivaldybės darbuotojai, kuriuos kalbinome, atsakė, jog tai ne jų kompetencija.

Buvęs lenktynininkas, dabar automobilių sporto treneris Jonas Dereškevičius sakė, jog provėžos yra pavojingos visų tipų automobiliams nepriklausomai nuo to, ar jis varomas tik priekiniais, galiniais, ar visais keturiais ratais.

"Kai intensyviai lyja, provėžų vizualiai nematyti ir vairuotojas dėl vadinamojo akvaplaningo gali nesuvaldyti mašinos.

Esant sausai kelio dangai, vairuotojui reikia atlikti papildomą darbą. Jeigu jo mintys nukrypsta nuo kelio ir vairuotojas galvoja apie kitus dalykus, automobilis, važiuodamas per provėžas, gali prarasti kontrolę. Ypač tai aktualu tiems, kurie vairuoja galiniais ratais varomą automobilį - tokiose situacijose labiausiai reikalingas vairuotojų budrumas, nes kitaip viskas gali baigtis netikėtu skriejimu į šoną. Galiu sakyti vienareikšmiškai, jog provėžų šiuolaikiniame kelyje neturėtų būti", - sakė J. Dereškevičius.

Paklaustas, kaip būtų galima išvengti incidentų ir nelaimių kelyje dėl provėžų, buvęs lenktynininkas atsakė, jog vairuotojui reikia būti atidžiam.

"Vairuotojas dažniausiai gali nuspėti, jog kelyje, kuriuo dažnai važiuoja sunkusis transportas, ypač pirmojoje juostoje, gali atsirasti provėžos. Čia geriau važiuoti kairiąja eismo juosta", - rekomendavo J. Dereškevičius.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder