"Prabangioji" trijulė ginklų nenuleidžia

"Prabangioji" trijulė ginklų nenuleidžia

Kas ką - tokia taktika pastaruosius kelerius metus vadovaujasi trys visame pasaulyje garsūs vokiški prekių ženklai "Audi", BMW ir "Mercedes-Benz". Praėjusius metus baigę lipdami vienas kitam ant kulnų, šie trys gamintojai aršią kovą žada ir šiemet.

2012-aisiais, kaip, beje, kasmet nuo 2005 metų, pergalės laurais galėjo džiaugtis bavarai iš BMW, visame pasaulyje pardavę 1 540 085 naujus automobilius, arba 11,6 proc. daugiau nei 2011 m.

Antroje vietoje liko "Audi" su 1 455 100 parduotų naujų modelių (11,7 proc. augimas), ir tik trečia vieta (1 320 097 automobiliai) turėjo tenkintis "Mercedes-Benz" (4,7 proc.).

Šiaip ar taip, praėję metai visai trijulei buvo rekordiniai - nė vienas iš šių gamintojų anksčiau nebuvo pardavęs daugiau savo produkcijos.

Sprendžiant iš kompanijų atstovų pasisakymų, šioje trikovėje ginklų nežada nuleisti nė vienas dalyvis.

Štai "Audi" deklaruoja turinti tikslą didžiausiu prabangių automobilių gamintoju pasaulyje tapti (suprask - aplenkti BMW) iki 2017 metų - tam investuoti žadama net 17 mlrd. eurų. Mersedesus gaminančio koncerno "Daimler AG" planuose grįžimas į kadaise turėtą pirmą vietą šiame segmente - 2020-aisiais. Investicijos - 21 mlrd. eurų.

Įdomu tai, kad milžinų batalijos Europos rinkos greičiausiai nepalies - nė vienas iš trijų gamintojų joje didelių perspektyvų augimui nemato. Ir Ingolštato, ir Miuncheno, ir Štutgarto koncernų akys visų pirma nukreiptos į Aziją, po to - į JAV rinką.

Pavyzdžiui, "Audi" pardavimo augimas Jungtinėse Valstijose pernai siekė 18,5 proc., Indijoje - net 63 proc.

Pats taikinio vidurys - Kinijos rinka, kur ta pati "Audi" jau šiemet sausį pardavė net 39 proc. naujų automobilių daugiau nei tą patį mėnesį pernai. Beje, ši markė pernai buvo neabejotina lydere Kinijoje liukso klasės modelių segmente.

Čia pasiekti savo tikslų vokiečiai sieks įvairiais būdais. Štai "Audi" pardavimą didina kinams siūlydama pailgintus modelius (sausį realizacijos apimtys augo A6 L modelio dėka). O "Daimler" planuoja įsigyti 12 proc. vienos didžiausių Kinijos automobilių gamintojos "Beijing Automotive Group ??." akcijų.

Visų trijų gamintojų planai susiję ir su Indijos rinka. Šiemet kovoje už vietos pirkėjų simpatijas visi naudos sąlyginai pigius hečbekus - "Mercedes-Benz" pasitelks naujos kartos A klasės modelį, BMW - 1-osios serijos modelį, o "Audi" - A3.

Analitikai teigia, kad tokia strategija turėtų būti sėkminga - esą Indijoje naujų automobilių pardavimas iki 2020 metų padidės keturis kartus. "O po to, kai žmogus nusipirks "Audi", BMW ar "Mercedes-Benz" modelį, jis daugiau niekada nebenorės sėstis į žemesnės klasės automobilį", - tvirtina konsultavimo kompanijos IHS ekspertai.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder