Nepaisant naujo stiliaus, atitinkančio limuzino "Phaeton" dizainą, mašina sukurta naudojant senesnę, tik modernizuotą platformą. Nauja karta ilgesnė vos 4 mm (4 769 mm), universalas - dar dviem milimetrais. Plotis ir aukštis liko nepakitęs.
Atnaujintas automobilio salonas - pasikeitė centrinė konsolė, prietaisų blokas, atsirado naujas vairas ir kitokia durelių apdaila, visiškai naujos priekinės sėdynės.
Naujos kartos "Volkswagen Passat" turi adaptyvinės kruizo kontrolės sistemą, kuri pati sumažina greitį mašinai per daug priartėjus prie priekyje važiuojančios transporto priemonės, variklio "Stop & Start" sistemą.
Dar viena įdomi nauja funkcija - bagažinės atidarymo mechanizmas. tam, kad atidarytų ją, vairuotojui ar keleiviui užtenka pakišti koją po galiniu bamperiu (liesti jo nereikia).
Naująjį "pasatą" bus galima rinktis su vienu iš 10 variklių: bus po 4 benzininius ir dyzeliniu motorus, taip pat agregatas, naudojantis dujas (1,4 l 150 AG) ir jėgainė, skirta biokurui. Pavarų dėžė - arba "mechanika", arba 6 ar 7 laipsnių "automatas" su dvigubos sankabos sistema DSG.
Kol kas tiksliai neaišku, kada naujasis "Passat" pasieks prekybos salonus.

Rašyti komentarą