Paryžiaus autosalonas - po dvejų metų pertraukos

Paryžiaus autosalonas - po dvejų metų pertraukos

Jau rytoj automobilių pasaulį pasieks pirmieji pranešimai iš Prancūzijos sostinės - čia ketvirtadienį ir penktadienį žurnalistams duris atveria tarptautinis Paryžiaus autosalonas ("Mondial de l'Automobile").

Tokia tradicija - pirmąsias renginio dienas skirti žurnalistams, kad šie netrukdomi minios galėtų fotografuoti bei filmuoti naujus automobilius - yra daugelyje pasaulio automobilių parodų.

Paprasti lankytojai, nepagailėję 12 eurų už bilietą, į "Paris Expo" rūmus galės patekti nuo šeštadienio. Paryžiaus autosalonas veiks beveik tris savaites - iki spalio 17-osios.

Ypatingos euforijos gamintojai prieš Paryžiaus autosaloną, kaip ir prieš kitas pasaulines automobilių parodas, pastaruoju metu nedemonstruoja. Priežasties dideliam džiaugsmui išties nėra - automobilių pardavimas Europoje sparčiai krenta.

Kurį laiką didžiosiose "automobilinėse" valstybėse prekyba naujomis mašinomis buvo atsigavusi, tačiau tam įtakos turėjo valstybės parama, t. y. dalinio kompensavimo utilizuoti atiduodant seną automobilį ir perkant naują sistema. Kompensacijos baigėsi, pardavimas krito.

Nėra labai įspūdingos ir Paryžiaus autosalono premjeros. Nors pasaulinių debiutų žadama kelios dešimtys, nedaug gamintojų savo naujienas gali vadinti padėties gelbėtojomis - konkurencija beveik visose automobilių klasėse tapo išties didelė, ir ji vis auga. Pavyzdžiui, būtent "Mondial de l'Automobile" savo plačios invazijos į Europos rinką vieta pasirinko amerikiečiai.

"Cadillac", visame Senajame žemyne šiemet žadantis atidaryti per 40 pardavimo salonų, šį žygį pradės nuo kupė CTS-V pristatymo europiečiams. "Chevrolet" meta net keturis naujus kozirius - naujos kartos "Aveo", kompaktinės klasės "Cruze", atnaujintą visureigį "Captiva" bei visiškai naują modelį Europoje - vienatūrį "Orlando".

"Jeep" pademonstruos ne tik atnaujintą visureigio "Wrangler" modifikaciją, bet ir naujuosius dyzelinius motorus.

"Audi" "kraitelėje" - "A7 Sportback" premjera, tačiau sportinių modelių fanus labiau turėtų sudominti R8 GT bei "R8 V8 Spyder" versijos, kaip ir naujieji "Lotus Evora" bei "Evora S", "Lotus Elite", greičiausias "Maserati" modelis "Granturismo MC Stradale", "Porsche 911 GT2 RS", "911 Carrera GTS", iš mirusiųjų prikeltas "911 Speedster" ar Europoje debiutuojantis "Toyota FT-CH".

Ypač laukiama naujojo "Lamborghini" modelio "Jota", tačiau italai pranešė, jog į Prancūziją atveš tik koncepcinę jo versiją.

Taip pat tarp serijinių premjerų verta paminėti 6-osios serijos BMW, "Citroen C4" ir DS4, Europai skirtą "Kia Optima", atnaujintus "Mazda2", "Mazda3" ir "Mazda5", naujos kartos CLS ir S klasių mersedesus, "Opel Astra Sports Tourer", "Peugeot 508", atnaujintą "Smart fortwo", "Toyota Verso S", "Volkswagen Passat" ar naująjį universalą "Volvo V60".

Tarp hibridinių modelių irgi bus serijinės gamybos naujienų - amerikietiškas "Fisker Karma", "Honda Jazz Hybrid", Prancūzijoje pirmą kartą rodomas "Opel Ampera" bei "Peugeot 3008 Hybrid4".

Elektromobilių gama Paryžiaus autosalone bus irgi gana plati, tiesa, beveik visi jie - kol kas koncepciniai modeliai, ir į gatves išvažiuos po metų, dvejų ar trejų: "Mercedes-Benz A Class E-CELL", "Saab 9-3 ePower" bei visa gama būsimų "Renault" elektromobilių - "DeZir", "Fluence Z.E.", "Kangoo Express Z.E.". Pastarasis yra vienintelis, kuris serijiniu būdu bus pradėtas gaminti artimiausioje ateityje.

O štai "Mini" pristatys elektra varomus motorolerius "Scooter E", "Smart" - analogišką "Vision eScooter". Kol kas tai irgi tik koncepcinės transporto priemonės.

Kada nors gatvėse pasirodys ir "BMW 6 Series Concept", "Opel Astra GTC Paris", hibridinis "Hyundai ix35" su elektros bei dyzeliniu motoru, o štai vilčių išvysti važinėjančius tarp kitų mašinų ateities automobilius "Citroen Lacoste", "Kia Pop EV", "Mazda Shinari" ar "Nissan Townpod" beveik nėra. Tačiau būtent jie turėtų papuošti Paryžiaus autosaloną.

O jo lankytojams, be ratuotų eksponatų, žadamos ir pramogos. Čia veiks elektromobilių bandymo centras, bus dėstomos ekonomiško vairavimo pamokos, bus galima pasivažinėti elektra varomais kartais ar paklajoti po antikvarinių automobilių salę.

Paryžiaus autosalonas yra seniausia automobilių paroda pasaulyje. Pirmą kartą jis įvyko 1898 metais. Tąkart parodoje dalyvavo net 220 kompanijų.

"Mondial de l'Automobile" vyksta kas dvejus metus - rudenį pakaitomis su Frankfurto autosalonu. 2008 metais parodą aplankė beveik 1,5 mln. lankytojų.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder