"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad per trejus metus numatyta kapitališkai rekonstruoti Minijos gatvės atkarpą nuo Jūrininkų prospekto iki Strėvos gatvės. Šiuos darbus atliks bendrovių "Lemminkainen Lietuva" ir "Hidrostatyba" konsorciumas. Jo pasiūlyta darbų kaina - 27,893 mln. litų. Tai - apie 10 mln. litų mažiau nei sąmatinė darbų vertė.
Minėta gatvės atkarpa ir toliau išliks keturių eismo juostų, tačiau bus klojama nauja danga, o kur reikia sankryžose bus įrengtos lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat bus atnaujinti inžineriniai tinklai, šaligatviai, įrengtas dviračių takas.
Numatoma darbus pradėti vykdyti nedelsiant. Dabar bus tariamasi su rangovu, kurioje vietoje pradėti darbuotis, nes rekonstruojamos gatvės ruožas yra gana ilgas.
Savivaldybė darbų finansavimui lėšų tikisi gauti iš Uosto ir Automobilių kelių direkcijų. Šiems metams pastaroji jau yra skyrusi 1,3 mln. litų.
Vėliau turėtų būti rekonstruota ir Minijos gatvės bei Baltijos prospekto sankryža. Tačiau šie darbai jau siejami su lėtai judančiu naujo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų procesu.
Šios sankryžos rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, šiuo metu atliekama techninio projekto ekspertizė. Pagal parengtą projektą numatoma statybą vykdyti dviem etapais. Pirmojo etapo metu būtų įrengtas vieno lygio įvažiavimo kelias į Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą. Kartu būtų iškelti inžineriniai tinklai ir atlikti paruošiamieji tunelio statybos darbai, kuriuos numatoma vykdyti antrojo etapo metu.
Anksčiau techninių Baltijos prospekto žiedinių sankryžų parengimu besirūpinančios Uosto direkcijos atstovai yra teigę, kad tuneliui įrengti gali prireikti apie 90 mln. litų. Tuo tarpu vieno lygio sankryžos įrengimas turėtų atsieiti apie 4-5 mln. litų.
Kas finansuos statybos darbus, kol kas nėra aišku. Kai bus parengti visų Baltijos prospekto žiedinių sankryžų techniniai projektai, žadama tartis, kas turi skirti pinigus ir kas viską turėtų statyti - Klaipėdos savivaldybė, Automobilių kelių direkcija ar kita įstaiga.
Rašyti komentarą