„Integravus mūsų įrangos siunčiamus duomenis į „LOSTnFOUND“ telematinės sistemos aplinką mums leidžia realiuoju laiku stebėti padangų slėgį. Tai savo ruožtu užtikrina, kad tiek vairuotojas, tiek ir parko administratorius visada žino, koks yra padangų slėgis ir šie duomenys itin palengvina padangų priežiūrą.
Taip pat, jei parodymai skiriasi nuo nustatytos normos, sistema iš karto siunčia perspėjimą elektroniniu laišku arba mobiliąja žinute, tad galima laiku imtis reikiamų priemonių atstatyti slėgį padangose irtai padeda išvengti papildomų išlaidų bei brangiai kainuojančių prastovų“, – sako Hartvigfas Kiūnas (Hartwig Kühn), „ContiPressureCheck“ projekto vadovas.
„Bandymų mūsų poligone metu nustatėme, kad jei padangose slėgis yra vos 2 atmosferomis mažesnis, degalų sąnaudos 100 kilometrų padidėja 0,7 litro, taip pat itin sumažėja padangos rida. O mūsų vertinimu, didelė dalis sunkvežimių keliuose važinėja su vidutiniškai 12 proc. per mažu padangų slėgiu padangose“, – apibendrino jis.
„ContiPressureCheck“ sistema jutiklių pagalba, esančių padangose, matuoja jose esantį slėgį, taip užtikrinant tinkamą padangos oro slėgį, kuris sumažina pasipriešinimą riedėjimui ir padangų dilimą, taip pat prailgina tarnavimo laiką su galimybe restauruoti ir tausoja aplinką bei didina saugumą.
Rašyti komentarą