Oro pagalvės montuojamos slenksčiuose, jos išsiskleidžia per 20-30 milisekundžių. Vienos pusės išorinės saugos pagalvės ilgis - 2 metrai, aukštis - 70 centimetrų, storis - 15-20 cm, tūris - 200 litrų.
TRW viceprezidento Norberto Kagererio (Norbert Kagerer) teigimu, naujasis išradimas gali pastebimai padidinti keleivių ir vairuotojo saugumą, mat šoniniai smūgiai, kompanijos duomenimis, fiksuojami 37-40 proc. avarijų.
Tad tikimasi, kad automobilių gamintojai jas pradės montuoti prabangesniuose modeliuose. Tiesa, prognozuojama, kad tai atsitiks ne anksčiau nei po 5-6 metų.
Ypatingos technologijos dėka automobilių gamintojai galės patys nustatyti slėgį pagalvėse, tad galės būti montuojama ir pagalvė su kietesnėmis sienelėmis bei menkesniu slėgiu, ir atvirkščiai.
Šiuo metu kompanijos inžinieriai tobulina radarų ir vaizdo kamerų sistemą, kuri ir bus atsakinga už tinkamą oro saugos pagalvių suveikimo laiką prieš smūgį į mašinos šoną.
Naujosios saugos sistemos kūrimas, finansuojamas iš Europos Sąjungos lėšų, jau trečius metus tęsiasi Ispanijoje.
Prieš dvejus metus TRW paskelbė sukūrusi pirmąją pasaulyje salono lubose išsiskleidžiančią oro saugos pagalvę, galinčią apsaugoti žmones mašinai apsivertus. Ji turėtų pakeisti priekinę keleivio saugos pagalvę, tad automobilių gamintojai esą sutaupytų mašinos salono prietaisų skydeliams, o priekyje atsirastų daugiau erdvės.
Tąkart teigta, kad naujiena serijiniuose modeliuose turėtų būti pradėta montuoti nuo 2014 metų.
Priminsime, jog šių metų pradžioje "Volvo" savo modelyje V40 jau pristatė pirmąją pasaulyje išorinę oro saugos pagalvę, tačiau ji skirta apsaugoti ne mašiną ir jos ekipažą, o pėsčiuosius.
Susidūrimo su pėsčiuoju atveju pagalvė išsiskleidžia ten, kur tikėtinas smarkiausias žmogaus smūgis galva - tarp variklio antvožo ir priekinio stiklo.
Rašyti komentarą