„Nissan X-Trail“: paskutinis pasispardymas

„Nissan X-Trail“: paskutinis pasispardymas

(1)

Nuo 2013-ųjų gaminama trečioji „Nissan X-Trail“ karta prieš dvejus metus buvo atnaujinta, o neseniai gavo ir patobulintą variklį. Ar šis SUV dar vertas dėmesio?

„X-Trail“ nuvažiavo ilgą ir garbingą kelią. Tai vienas populiariausių automobilių pasaulyje – nepaisant senstelėjusio modelio, 2018-aisiais jis buvo perkamiausių automobilių sąrašo penktoje vietoje. Europoje jam sekėsi prasčiau, čia karaliauja mažesni SUV.

Didesnius automobilius vertinančioje Lietuvoje „X-Trail“ yra didžiausias „Nissan“ SUV, tapęs racionalia alternatyva tiems pirkėjams, kuriems reikia nuo asfaltuoto kelio galinčio nusukti didelio visureigio už protingą kainą. 

 

Tačiau daugelis „Nissan“ gerbėjų su nostalgija mena laikus, kai Lietuvoje buvo prekiaujama didesniais ir prašmatnesniais „Murano“, „Pathfinder“ ir „Patrol“ modeliais, kurie vis dar gaminami ir parduodami kitų žemynų, bet ne Europos, pirkėjams.

Kaip jis atrodo?

Ar matėte naująjį „Nissan Juke“? Jei ne, susiraskite jo nuotrauką internete ir mintyse padidinę galėsite įsivaizduoti į ką bus panašus naujasis „X-Trail“, kuris turėtų pasirodyti maždaug po metų. Internete jau pasirodė slapta darytų užmaskuoto „X-Trail“ nuotraukų ir jos tik patvirtina šias prielaidas.

Po 2017-ųjų atnaujinimo „X-Trail“ stengėsi kiek pavyti laiką ir automobilio priekiui buvo nepagailėta makiažo – uždėtas agresyvesnė V formos variklio grotelių apdaila, nauji žibintai su LED intarpais. Galiniai žibintai taip pat atnaujinti.

Sėdus vidun sunku išsklaidyti įspūdį, kad tai senokai kurtas automobilis, gerokai atsiliekantis nuo šių dienų dizaino tendencijų. Tačiau medžiagos kokybiškos, viduje daug vietos, galima pasirinkti ir septynių vietų versiją. 

Kaip jis važiuoja?

Tai šeimai skirtas automobilis, kuriuo su vaikais ir daugybe bagažo galima keliauti į pajūrį ar sodybą kaime. Ir kelyje jis elgiasi kaip pridera dideliam šeimos automobiliui – minkšta pakaba sugeria kelio nelygumus, bet nėra azartiškas.

Yra versijos priekiniais ar visais varančiaisiais ratais, tačiau pastaroji pravers nebent žiemą ir iš tiesų blogais keliais važinėjantiems ūkininkams ar miškininkams. Bet pastarieji vairuoja pikapus.

„Nissan“ mėgsta technologijas, tad jų čia apstu. „ProPILOT“ sistema palaiko saugų atstumą iki priekyje važiuojančių automobilių ir tarp kelio linijų. Taip pat automobilis apginkluotas vaizdo kameromis, atpažįsta pėsčiuosius ir turi avarinio stabdymo funkciją, padeda vairuotojui parkuotis ir pajudėti įkalnėje. Didesnė dalis saugumo įrangos siūloma jau standartinėje versijoje. 

„X-Trail“ gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir mažesnysis „Qashqai“, tačiau yra ilgesnis ir platesnis.

Galite rinktis vos iš dviejų variklių: 1,7 litro 150 AG ir atnaujinto 1,3 litro 160 AG benzininio. Pastarasis montuojamas su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, o dyzelinė versija siūloma su šešių laipsnių mechanine arba „Xtronic“ automatine transmisija.

Visų varančiųjų ratų sistema derinama tik su dyzeliniu motoru ir abiejų tipų pavarų dėžėmis.

Su abiem motorais automobilis yra gana vangus, o iki 100 km/val. greičiausiai įsibėga dyzelis su mechanine pavarų dėže (10,7 sekundės). Atnaujintas benzininis motoras palyginti taupus (apie 7 l / 100 km), o vairuojant dyzelinį galbūt pavyks tilpti ir į šešis litrus.

Kodėl verta pirkti?

„X-Trail“ neturi daug tiesioginių konkurentų, nes yra pigesnis už daugelį didžiųjų visureigių, tačiau didesnis ir komfortiškesnis nei armija kompaktinių ir vidutinių krosoverių.

Artimiausias jo varžovas yra technologiškai artimas, ant tos pačios platformos gaminamas „Renault Koleos“, kurio antroji karta pasirodė vos prieš dvejus metus. „Mitsubishi Outlander“ kainuoja panašiai, kaip ir „Peugeot 5008“, išraiškingo dizaino ir turintis galingesnį variklį.

Korėjiečių „Hyundai Santa Fe“ ir „Kia Sorentos“ yra per sprindį aukštesnio lygio, tačiau ir kainuoja brangiau. Ne tiek jau daug alternatyvų.

„X-Trail“ su atnaujintu benzininiu varikliu dabar kainuoja kiek daugiau nei 28 tūkst. eurų, o aukščiausios „Tecna“ komplektacijos versijos kaina nesiekia 32 tūkst. Dyzelinių modelių kaina prasideda nuo 26 268 ir kyla iki 37 068 eurų.

Tačiau besibaigiant modelio gyvavimo ciklui pardavėjai nusiteikę pasiūlyti nuolaidų ir pigiausia benzinu varomą versija dabar siūloma vos už 25,9 tūkst. eurų. Geras pasiūlymas praktiškiems žmonėms.

Trūkumai

  • Modelis artėja prie gyvavimo ciklo pabaigos.
  • Benzininė versija neturi 4x4 transmisijos.
  • Mažas variklių pasirinkimas, trūksta galingesnių motorų.

Privalumai

  • Kokybiškos medžiagos, erdvus salonas.
  • Konkurencija kaina.
  • Daug technologinių sprendimų, turtinga bazinė versija.  

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder