Dar iki tilto uždarymo svarstant eismo pakeitimo schemas užsiminta, kad reikia padaryti viską, jog apylankas nurodytų navigacinės sistemos.
"Tai itin svarbu vasarą - juk tuomet į pajūrį automobiliais iš svetur atvyksta tūkstančiai žmonių, jiems kils keblumų", - galvomis linksėjo eismo specialistai.
Tačiau kol kas šis sumanymas neįgyvendintas. Vakar GPS įrenginiu planuojant kelionę iš Klaipėdos šiaurės į pietus elektroninio patarėjo balsas bei nubrėžta trasa žemėlapyje primygtinai reikalavo kelionės tikslo siekti važiuojant per Pilies tiltą.
Kad sistema neatnaujinta, liudija ir prie tilto pastebėti vilkikai, kurių vairuotojai dažnai naudojasi GPS įranga. Trumpiausio maršruto ieškantiems žmonėms čia tenka apsisukti ir ieškoti kitų kelių.
"Dirbame ta linkme, tačiau kol kas neaišku, koks savivaldybės indėlis turėtų būti, jog žemėlapiuose ta informacija būtų atnaujinta. Informaciją viešai paskelbėme, kas ja turėtų pasinaudoti, nežinome", - sakė Transporto skyriaus specialistas Vytautas Paukštė.
Tačiau navigacinės įrangos specialistai netiki, kad laikina apylanka bus nurodyta kelią rodančiose elektroninėse sistemose.
"Įprastai eismo informaciją žemėlapiuose atnaujina gamintojai - Lietuvoje tai daroma kas tris mėnesius. O šiaip panašiais atvejais užsienio keliuose, pavyzdžiui, Vokietijoje, veikia vadinamoji "kamščių sistemos" funkcija, kuri su radijo bangų pagalba rodo ne tik kelių remontus, bet ir eismo ribojimus dėl avarijų. Bet Lietuvoje ji neveikia, nėra specialios įrangos.
Labai abejoju, kad savivaldybei pavyks kažką įtikinti, jog apylanka matytųsi žemėlapiuose, labai abejoju. Nemanau, kad sistemas gaminančios didžiulės korporacijos kažką darys dėl kažkokio tiltelio kažkur Klaipėdoje - jiems tokie darbai irgi kainuoja", - aiškino prisistatyti nenorėjęs vienas navigacinių sistemų platintojas Klaipėdoje.
Jo kolega taip pat nurodė, kad minėtas "kamščių" funkcijas turinti įranga yra ne tik brangesnė, bet ir reta Lietuvoje - jų čia tiekėjai neveža, mat dėl neveikiančios funkcijos ji prarastų pranašumą.
Rašyti komentarą