Naujasis „Fiat Ducato“ bus komplektuojamas su 9 pavarų automatine greičių dėže

Naujasis „Fiat Ducato“ bus komplektuojamas su 9 pavarų automatine greičių dėže

„Fiat Professional“ atnaujino populiariausią savo komercinį modelį „Ducato“. Didžiausi pokyčiai slepiasi po atnaujintu dizainu – tai nauji dyzeliniai varikliai ir automatinė 9 pavarų „9Speed“ greičių dėžė, suteiksianti furgonui geriausias įmanomas važiavimo savybes ir pagerinsianti ekonomijos rodiklius.

„Verslo automobilių parkus valdantiems klientams nepakanka tik gerų važiavimo savybių, jiems reikia efektyvių transporto sprendimų. „Ducato“ populiarumas rodo, kad „Fiat Professional“ inžinieriams pavyko gerai suderinti šiuos parametrus. Tai rodo ir jo populiarumas – „Ducato“ yra vienas populiariausių naujų komercinių furgonų Lietuvoje jau eilę metų“, – sako oficialaus „Fiat Professional“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

2020-ųjų metų „Ducato“ modelis rinkai pasiūlys pagerėjusius ekonomijos ir ekologijos rodiklius. Tą užtikrins naujas dyzelinis variklis ir 9 pavarų automatinė transmisija. Po variklio gaubtu dirbs naujas, didesnio darbinio tūrio turbininis, 2,3 litro „Multijet 2“ variklis, atitinkantis naujausias „Euro 6d-Temp“ taršos normas. Jis turės keturias skirtingo galingumo versijas: 120, 140, 160 ir 180 AG.

Didžiausią įtaką važiavimo savybėms naujajame „Ducato“ darys pirmą kartą komerciniame furgone montuojama 9 pavarų automatinė greičių dėžė, kurią bus galima rinktis su visomis, išskyrus silpniausią, variklio versijomis. Lengvo svorio ir tvirtos konstrukcijos mechanizmas pritaikytas atlaikyti didelį sukimo momentą. 180 AG versijoje jis siekia net 450 Nm. Kad „9Speed“ pavarų dėžė būtų kaip įmanoma patikimesnė, tradicinę sankabą joje pakeis sukimo momento keitiklis.

„Lengvųjų automobilių gamintojai jau kelis metus lenktyniauja, kuris į pavarų dėžę sudės daugiau pavarų. Tačiau komercinių automobilių rinkoje 6 pavaros vis dar yra standartas. „Fiat Professional“ pirmieji pristatė 9 pavaras turintį „automatą“. Šiuolaikinės technologijos užtikrina itin greitą ir nejuntamai sklandų pavarų perjungimą, o didesnis pavarų skaičius ir trumpesni perdavimai tarp jų leidžia efektyviau išnaudoti vidaus degimo variklį. Trumpesnės pavaros visada palaiko variklį optimaliame sūkių diapazone, dėl to automobilis pasižymi geresne dinamika, tolygesne trauka ir pagerėjusia ekonomija“, – aiškina A. Ardzevičius.

„Fiat Ducato“ modeliuose vairuotojai galės rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: „Normal“, „Eco“, kuris sušvelnins akceleratoriaus reakciją ir perjungs aukštesnes pavaras, kad užtikrintų didesnę ekonomiją, bei „Power“, kuris pavaras keis agresyviau, variklį laikys didžiausiame galios diapazone ir užaštrins akceleratoriaus reakcijas.

Naujojo „Ducato“ modelio papildomos įrangos sąraše atsirado ir moderniausios saugumo technologijos, tokios kaip aklosios zonos perspėjimo sistema, autonominio stabdymo „Full Brake Control“ sistema, „Rear Cross Path detection“ sistema, kuri perspėja apie kitas transporto priemones važiuojančias iš šonų link galinės „Ducato“ dalies bei apsaugos nuo smulkių avarijų manevruojant aikštelėse.

Naujienos pirkėjų laukia ir prietaisų skydelyje – čia montuojama nauja multimedijos sistema su 7 colių įstrižainės liečiamuoju ekranu, kuri palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.  

Šiemet pasirodys ir dar viena „Ducato“ versija – jis bus visiškai elektrinis. „Fiat Ducato Electric“ turės 90 kW galios ir 280 Nm sukimo momentą pasiekiantį elektros variklį. Jis bus komplektuojamas su skirtingo dydžio baterijomis, kurios leis įveikti nuo 220 iki 360 km atstumą.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder