Pagrindinė vizija tokia: čia turėtų būti įrengta šviesoforu reguliuojama keturšalė sankryža vietoje dabartinių keistos konfigūracijos vingių, kuriuos priversti atlikti vairuotojai, norintys iš Kauno gatvės pasukti kairėn - į dideliais transporto srautais pasižymintį Šilutės plentą.
Vienas iš siūlymo čia įrengti klasikinę sankryžą iniciatorių - VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT), iš Kauno gatvės gyventojų nuolat sulaukiantis pageidavimų organizuoti tiesioginį susisiekimą su senamiesčiu, autobusų bei geležinkelio stotimis ir kitais svarbiais objektais.
Šiuo metu Kauno gatve kursuoja tik 22-ojo maršruto autobusas, vežantis nuo "Akropolio" iki Laisvosios ekonominės zonos ir atgal. Pasak KKT vadovo Gintaro Neniškio, ateityje čia galėtų atsirasti ir kiti maršrutai, tačiau dabartinė sankryža su Šilutės plentu didiesiems autobusams būtų neįveikiama.
Be to, dabartinės "Ąžuolyno" stotelės vietoje reikėtų įrengti ir autobusams skirtą įvažą - jos dabar ten nėra.
Šį reikalą vakar svarsčiusi miesto Saugaus eismo komisija įsipareigojo pasiūlyti Savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamentui įtraukti šios sankryžos ateities klausimą į prioritetinių objektų sąrašą.
Tačiau Miesto ūkio departamento vadovas Liudvikas Dūda perspėjo, kad greito problemos sprendimo tikėtis nereikėtų.
"Jei patekimui į tą sąrašą ir bus pritarta, techninis projektas galėtų būti pradėtas rengti ne anksčiau kaip 2016 metais. Kitaip, kosmetiškai, šioje sankryžoje nieko nepakeisi", - sakė jis.
Beje, šviesoforu reguliuojamos Šilutės plento ir Kauno gatvės sankryžos įrengimas yra numatytas ir miesto detaliajame plane.
Rašyti komentarą