Lypkių gatvė pakils virš geležinkelio

Lypkių gatvė pakils virš geležinkelio

Kelias virš geležinkelio, du tuneliai, dvi šviesoforais reguliuojamos ir dvi žiedinės sankryžos, taip pat dviračių takai abiejose gatvės pusėse. Toks bus būsimasis Statybininkų prospekto tęsinys, sujungsiantis Klaipėdą su vadinamuoju Šilutės keliu.

Vakar su būsimosios išvažiavimo iš miesto arterijos projektu supažindinta Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija (SEK) jo autoriams labai daug pastabų neturėjo.

Tiesa, padiskutuota tik dėl dviračių tako, kuris dviratininkų bendrijos atstovams pasirodė per siauras. Visgi konstatuota, tų 2 metrų kiekvienoje gatvės pusėje šių transporto priemonių naudotojams užteks su kaupu.

Taigi, jei viskas bus įgyvendinta, kaip sumanė projektuotojai, Statybininkų prospekto tęsinys, tiksliau, Lypkių gatvė, per Laisvosios ekonominės zonos teritoriją sujungs Šilutės plentą su keliu Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda.

Šioje 4 eismo juostų gatvėje su leistinu maksimaliu 60 km/h greičiu numatytos dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos, o įdomiausiu mazgu turėtų tapti viadukas per geležinkelį šalia iki šiol Lypkių gatvėje išlikusio gyvenamojo namo su sodyba bei jo prieigos.

Po 11 metrų aukščio viaduku numatyti du tuneliai: vienas - traukiniams, kitas - automobiliams, važiuojantiems į šalia esančias teritorijas, pavyzdžiui, metalinių garažų aikštelės eksploatavimo bendriją "Venta".

Be to, šioje vietoje bus ir dvi nedidelės žiedinės sankryžėlės patekti į gretimas teritorijas bei išvažiuoti iš jų, o netoli Šilutės plento atsiras stotelės įvaža, numatyta čia ateityje galbūt atsirasiančių maršrutų autobusams.

Būtent šis momentas - maršrutinių autobusų sustojimo vieta - SEK nariams užkliuvo jau kitiems projektuotojams pristatant vadinamojo privažiuojamojo kelio nuo Naujosios perkėlos iki kelio Klaipėda-Nida rekonstrukcijos projektą.

Paaiškėjo, jog bus atnaujinta Smiltynėje, netoli perkėlos, esančios dabartinės automobilių stovėjimo aikštelės danga, tačiau autobusams nebus nei patogaus įvažiavimo, nei išvažiavimo. Be to, nei aikštelėje, nei šalia jos nenumatyta visuomeninio transporto stovėjimo vieta. O ji, pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, būtina, nes planuojamas maršrutinių autobusų tarp Klaipėdos ir Nidos tinklo plėtimas.

Tad projektuotojams liepta tokią vietą numatyti. Be to, jie turėtų atsižvelgti ir į dviratininkų pastabas. Remiantis planais, dabartinis nuo perkėlos iki kelio Klaipėda-Nida einantis dviračių ir pėsčiųjų takas išliks toje pačioje vietoje, tik dviratininkams skirtoji dalis bus keliais centimetrais žemiau, o kaip jos danga numatomas raudonas asfaltas.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder