Šio memorandumo tikslas - užtikrinti, kad visoje Europoje būtų įdiegtos ir darniai veiktų pagalbos iškvietos paslaugos.
"eCall" skirta inicijuoti pagalbos skambutį 112 nedelsiant, vos tik automobilis patenka į avariją. Ši skubios pagalbos iškvietos sistema nelaimės atveju leis išgelbėti žmonių gyvybes.
Minėtą sistemą dar 2010 m. nuspręsta diegti visoje Europos Sąjungoje. "eCall" sistemai reikalingi 3 elementai: automobilyje turi būti įdiegta atitinkama sistema, gebanti inicijuoti tokius skambučius; judriojo ryšio tinklai turi gebėti atpažinti tokį skambutį ir jį perduoti Bendrajam pagalbos centrui (BPC); BPC turi būti pasirengęs priimti tokį skambutį ir apdoroti siunčiamus duomenis.
Pasirašytame susitarime numatyta, kad tinklų teikėjai ir BPC iki šių metų gruodžio 31 d. susiderins galutines "eCall" signalo siuntimo į BPC sąlygas. Tinklų teikėjai įsipareigojo užtikrinti, kad iki 2017 m. spalio 1 d. tinklai bus visiškai paruošti "eCall" iškvietoms ir būtiniems duomenims priimti ir tinkamai perduoti į BPC. Pastarasis iki 2017 m. spalio 1 d. privalo irgi paruošti savo sistemą duomenų priėmimui.
Memorandumą pasirašė susisiekimo ir vidaus reikalų ministrai, RRT bei BPC vadovai, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento, bendrovių "Bitė Lietuva", "Omnitel" ir "Tele2" atstovai.
Rašyti komentarą