Sausio-kovo mėnesiais iš viso buvo parduota 383,7 tūkst. automobilių, t. y. 1,6 karto mažiau nei prieš metus.
"Kovą registruoti pardavimai buvo silpni, tačiau ne itin blogesni, nei tikėtasi. Matome seniai prognozuotą vartotojų paklausos nuosmukį, kurį sukėlė gyventojų pirkimų suaktyvėjimas praėjusių metų pabaigoje bei šių metų pradžioje registruotas žymus kainų augimas", - sakė asociacijos Automobilių gamintojų komiteto pirmininkas Jorgas Šraiberis (Joerg Schreiber).
"Anksčiau ar vėliau situacija taps stabilesnė, tačiau šis laikotarpis dar neatėjo", - mano pareigūnas.
Populiariausia marke Rusijoje kovą tapo "Lada" (jos pardavimai sumenko 26 proc., iki 27,4 tūkst.), antroje vietoje - "Hyundai" (-15 proc.; iki 113,9 tūkst.), trečioje vietoje KIA (-32 proc., iki 12,12 tūkst.), ketvirtoje - "Toyota" (-34 proc., iki 9,73 tūkst.). Lyderių penketuko pabaigoje atsidūrė "Renault" (pardavimų nuosmukis siekė 43 proc., iki 9,5 tūkst.).
Rašyti komentarą