Klaipėdoje - unikalus lokomobilis

Klaipėdoje - unikalus lokomobilis

Trečiadienį uostamiestyje apsilankė išskirtinė transporto priemonė - geležinkelio bėgiais važiuoti galintis sunkvežimis.

"Mercedes-Benz" priklausančios "Unimog" markės, pagarsėjusios specializuota didelio pravažumo technika, modelis U423, pritaikytas važiuoti ne tik keliais, bet ir bėgiais, į uostamiestį atkeliavo tiesiai iš logistikos parodos Miunchene.

Vakar su jo panaudojimo galimybėmis buvo supažindinti uostamiesčio geležinkelininkai, uosto bei pramonės įmonių atstovai.

Tiek "Unimog", tiek šiam modeliui įvairią darbo įrangą gaminančios kitos Vokietijos kompanijos - "Zwiehof" - atstovų žiniomis, kol kas toks lokomobilis mūsų šalyje nėra naudojamas, nors kaimynai turi įsigiję. Pavyzdžiui, Latvijos sostinėje Rygoje ši transporto priemonė prižiūri tramvajų linijas, o Baltarusijoje jį naudoja geležinkelininkai.

Teigiama, jog nuo 200 tūkst. eurų kainuojančio lokomobilio galimybės - neribotos. Pirma, jis gali važinėti tiek bėgiais (naudojant specialų prietaisą - net apsisukti į priešingą pusę), tiek asfaltu ar bekele.

Antra, funkcionalumo jam suteikia įvairiausia įranga, kuria galima aprūpinti automobilį - nuo žoliapjovių pakelėms šienauti, sniego valytuvų, tunelių sienų plovimo aparatūros ar šiukšlių siurblių iki bėgių šlifavimo ir suvirinimo technikos, kranų nuvirtusiems vagonams kelti, kroviniams krauti ar platformų elektros linijoms ar kitiems infrastruktūros objektams aptarnauti.

Vienas iš svarbiausių lokomobilio "sugebėjimų" - lokomotyvo vaidmens atlikimas. Jis gali tempti sąstatą iki 1 000 tonų.

Klaipėdoje šis "Unimog U423" neužsibus - jis keliaus į pristatymą Vilniuje, po to bus pademonstruotas estams Taline.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder