Tačiau Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas - nepaisant anksčiau ne kartą viešai išsakytos teigiamos nuomonės apie ekologiškai švaraus transporto vystymą mieste - nepuolė į atvirą glėbį pirmiesiems pasitaikiusiems verslo pasiūlymams.
Šiandien meras gana blaiviai pažiūrėjo į vienos Vilniaus įmonės, atstovaujančios itališkų elektromobilių gamintojui "Tazzari", vadovų vizitą, kurio metu pastarieji, palankiai įvertinę uostamiesčio Tarybos sprendimą, pristatė savo norą Lietuvos miestų savivaldybes ir stambesnes kompanijas aprūpinti elektra varomais automobiliais.
Sostinės verslininkų teigimu, kompaktiški dviejų vietų elektromobiliai, vienu įkrovimu galintys nuriedėti 140 km, ypač tiktų nedideliais atstumais važinėjantiems savivaldybės tarnautojams. Tačiau V. Grubliauskas iškart atmetė galimybę, kad savivaldybės administracija pasinaudos šiuo pasiūlymu - pagal įstatymus, tam reikalingas viešųjų pirkimų konkursas.
Vis dėlto vilniečiai iš uostamiesčio nuleistomis galvomis neišvažiavo - V. Grubliauskas neatmetė galimybės, jog ateityje tokias transporto priemones, aišku, taip pat konkurso būdu, galima būtų nuomotis.
O dar greitesnis ir realesnis būdas pasinaudoti itališkais elektromobiliais, anot mero - paleisti bandomąjį projektą: iš įprasto elektros tinklo įkraunamu automobiliu, suteiktu nemokamai, savivaldybė ribotą laiką naudotųsi be jokio konkurso, ir tuo pačiu populiarintų tiek tokį transportą, tiek Klaipėdos, kaip aplinkai draugiško miesto, įvaizdį.
Kol kas dėl jokių konkrečių sprendimų, nei kada toks projektas prasidėtų, nei kiek jis truktų, nenutarta. Pasak V. Grubliausko, išbandžiusio vilniečių atvežtą elektromobilį, iš pradžių savivaldybės administracija turėtų išsiaiškinti, kaip pilotinis projektas galėtų duoti didžiausią naudą miestui. Mero patarėjui Simonui Gentvilui patikėta palaikyti tolesnius ryšius su idėjos autoriais.
Rašyti komentarą