Kinišku tapęs "Saab" vėl kelia sparnus

Kinišku tapęs "Saab" vėl kelia sparnus

Maloni žinia legendinės švedų markės "Saab" fanams - praėjus dvejiems metams po gamyklos Trolhetane uždarymo kompanijos darbuotojai grįžo į savo darbo vietas.

Pranešama, kad pirmieji darbininkai gamyklos slenkstį peržengė užpraeitą savaitę. Įmonę atidarė naujieji bandomo atgaivinti "Saab" prekės ženklo savininkai - Kinijos kompanija "National Electric Vehicle Sweden" (NEVS).

Teigiama, jog dabar mažesnėmis pajėgomis naujam gyvenimui prikeliamos surinkimo linijos. Kartu NEVS į darbą atrenka naujus kadrus - žadama, kad jų iki rugsėjo pabaigos bus priimta apie 400.

Tikimasi, kad "Saab" modelių gamyba bus atnaujinta dar šį rudenį. Pranešama, jog pirmuoju automobiliu, kuris bus išleistas po kultinės markės bankroto, taps modernizuota "Saab 9-3" modelio, debiutavusio dar 2002 metais, versija.

Turbininiu benzininiu varikliu apginkluotas "sabas" bus atnaujintas ir iš vidaus, ir iš išorės. Iš pradžių bus imtasi sedano gamybos, ar vėliau pasirodys universalo bei kabrioleto versijos, kol kas neskelbiama. Jei sedanas sulauks paklausos, greičiausiai bus imamasi ir kitų modifikacijų gamybos.

Prieš mėnesį internete net buvo pasirodę atnaujinamo modelio eskizai, sukurti Geteborge įsikūrusioje dizaino studijoje "Yovinn", kur darbuojasi ir buvęs "Saab" dizaineris Matjasas Cindričius (Matias Cindric).

Automobilyje bus naudojama "Phoenix" plaftorma, švedų sukurta prieš pat kompanijos bankrotą.

Kai kurių šaltinių teigimu, dabar "Saab 9-3" bus pozicionuojamas kaip biudžetinio segmento modelis. Jis bus parduodamas Europoje bei Kinijoje, galimas pardavimas ir JAV rinkoje.

Iki 2016 metų tikimasi pasiekti 120 tūkst. automobilių per metus gamybos apimtis. Šis skaičius netoli geriausio "Saab" rezultato, pasiekto 2006-aisiais - 133 tūkst. egzempliorių.

Kol kas neaišku, kas tieks detales "Saab" gamyklai, tik užsiminta, jog dėl variklių NEVS derasi su ankstesniu švedų kompanijos savininku - koncernu "General Motors".

Ateinančių metų planuose - ir elektra varoma 9-3 modifikacija. Jis turės kinų kompanijos "Beijing National Battery Technology" kuriamus akumuliatorius. Ir pastaroji įmonė, ir dalis NEVS akcijų priklauso Honkongo holdingui "National Modern Energy Holdings", valdomam Kinijos ir Švedijos verslininko Kajaus Johano Džiango (Kai Johan Jiang).

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder