Trimis eilėmis eismas šioje Debreceno gatvės atkarpoje vyko jau seniai. Dviejomis iš jų vairuotojai, nepaisydami ašinės linijos, rytinio piko metu išsirikiuoja prieš sukdami į Šilutės plentą, trečia automobiliai juda priešinga kryptimi.
Supratę, kad toks natūraliai atsiradęs "savireguliavimo" principas yra teisingas, eismo tvarkytojai šį trijų juostų būdą "legalizavo" - perkėlė skiriamąją liniją arčiau vieno krašto, o kitą, platesne tapusią pusę, padalino į dvi dalis.
Tačiau skiriamoji ištisinė linija tapo spąstams į dviejų šalia sankryžos su Šilutės plentu stovinčių daugiaaukščių garažų teritoriją važiuojantiems ir išvažiuojantiems žmonėms - ji nebeleidžia iš tos teritorijos pasukti kairėn, Taikos prospekto link, ar atvirkščiai - atvažiavus nuo Šilutės plento nebeleidžia įsukti į garažų teritoriją.
"Ką man daryti, kai rytą noriu išvažiuoti ir pasukti kairėn? Dabar esu priverstas sukti dešinėn, tada patekti į Debreceno gatvės ir Šilutės plento sankryžą, po to kaip nors kurs nors apsisukti ir vėl grįžti į Debreceno gatvę. Panašius ratus sukti esu priverstas ir norėdamas patekti į garažą", - "Vakarų ekspresui" jau kitą rytą po pokyčių šioje vietoje skundėsi klaipėdietis Mečislovas.
SUKTI į daugiaaukščių garažų teritoriją arba iš jos neleidžia naujai atsiradusi ištisinė eismo juosta.
Šią pertvarką suplanavę ir įgyvendinę Klaipėdos savivaldybės darbuotojai sako, kad dėl nepatogumų kalti patys garažų naudotojai.
"Išvažiavimo iš šios teritorijos vietų yra dvi - viena arčiau sankryžos su Šilutės plentu, kita - toliau. Ištisinė linija atsirado tik ties pirmąja. Ten - tikrai sudėtinga vieta, rytinio piko metu daug automobilių, todėl išvažiuoti iš garažų ir sukti kairėn kertant iškart dvi eismo juostas būtų pavojinga.
Tad iš garažų išvažiuoti būtų galima antrąja vieta, bet čia jau problemą sau sukėlė patys garažų naudotojai ar valdytojai, prieš kurį laiką ties vienu iš garažų įrengę betoninius atitvarus, kuriais ir užtvertas patekimas į tą antrąjį išvažiavimą", - dienraščiui sakė savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.
Anot jo, teritorija buvo užtverta savavališkai.
"Nederinta nei su savivaldybe, nei su policija. Galima sakyti, kad tie atitvarai - nelegalūs, nes detaliajame plane jų nėra. Taip žmonės patys sau pasisunkino gyvenimą, o mes dėl kažkieno savivalės negalime aukoti eismo saugumo", - paaiškino jis, pataręs tiesiog pašalinti atitvarus - taip esą bus išspręsta ir patekimo į garažų teritoriją problema.
Rašyti komentarą