Beje, pažymima, kad šie ginčai gali turėti rimtas pasekmes automobilio pardavimo apimtims, mat žmonės esą nebus tikri, ką vis dėlto perka - elektra varomą modelį ar mašiną, naudojančią benziną.
Iš pradžių GM išties tvirtino, kad "Volt" bus grynakraujis elektromobilis, t. y. mašina, varoma tik elektros energija. Iš dalies taip ir yra, tačiau... Elektrą "Volt" naudoja tol, kol užtenka energijos, o jos užtenka vos 40-80 km kelio. Tada įsijungia benzininis 1,4 l motoras, ir sukantis ratus, ir kraunantis akumuliatorius.
Be to, benzininis variklis įsijungia ir pasiekus maždaug 110 km/h greitį. Tad, "Autoweek" nuomone, "Chevrolet Volt" yra "nuoseklusis hibridas".
Nepaisant žiniasklaidos nuomonės, GM atstovai ir toliau tvirtina, kad tai yra visavertis elektromobilis, nes esą pagrindinė vidaus degimo variklio funkcija yra elektros motorui energiją tiekiančio akumuliatoriaus krovimas.
Koncerno atstovų teigimu, "Volt" turi du režimus - elektros ir padidintos ridos, kuomet ir įsijungia vidaus degimo agregatas. Pastarasis, tvirtina gamintojai, negali priversti mašinos pajudėti iš vietos, be to, jis tiesiogiai nesujungtas su ratais. Esą padidintos ridos režime benzininio motoro energija tiekiama akumuliatoriui, ir tik tada per elektros variklį ji pasiekia ratus.
Žurnalistų nuomone, tokie GM siekis pozicionuoti "Volt" kaip elektromobilį yra rinkodaros žingsnis, kuriuo bandoma atsiriboti nuo tradicinių hibridinių modelių, tokių, kaip "Toyota Prius", ir tuo pačiu pateisinti gana didelę kainą.
Beje, JAV žurnalistai teigia, kad bandymų koncernas jiems leido naudotis tik automobilio elektros režimu.
Priminsime, kad pirmą kartą "Chevrolet Volt" prototipas buvo pademonstruotas 2008 metais Paryžiaus autosalone. Automobilis turi 150 AG elektros variklį, leidžiantį pasiekti maksimalų 161 km/h greitį, taip pat benzininį motorą. Ličio jonų akumuliatorių įkrovimo užtenka vidutiniškai 64 km kelio.
Numatoma "Volt" kaina - apie 41 tūkst. dolerių. Europoje šis modelis bus parduodamas "Opel Ampera" pavadinimu.
Paskutiniųjų bandymų, surengtų Kalifornijoje, metu "Motor Trend" žurnalistai, važiavę lygiu keliu, pasiekė vidutinių 1,85 l/100 kuro sąnaudų rezultatą. Važiuojant ir kalnuotais keliais, kuro sąnaudos buvo 3,1 l/100 km. Tokio rezultato pasiekti nėra pavykę nė vienam šiuo metu parduodamam hibridiniam automobiliui.
Rašyti komentarą