Praėjusį mėnesį skelbta, kad kontrolinį įmonės akcijų paketą iš Kinijos investicinės grupės "Hotyork Investment Group" įsigijo taip pat investicine veikla užsiimanti šveicarų kompanija "L3 Holdings".
Aukcione Šveicarijos verslininkai už "De Tomaso" pasiūlė 2 milijonus eurų, t. y. daugiau nei kiti du aukciono dalyviai - Italijos kompanija "Eos Group" ir Kinijos "Consolidated Ideal Team Venture".
Tačiau, panašu, viskas baigsis tuo, kad būtent pastaroji kompanija ir taps "De Tomaso" savininke - esą šveicarai nesugebėjo įvykdyti finansinių įsipareigojimų ir buvo priversti akcijas atiduoti kinams, už jas siūliusiems 1,05 mln. eurų.
Patys kinai kol kas jokių oficialių pareiškimų neišplatino, tik užsimenama, neva jie ketina naujų "De Tomaso" modelių gamybą pradėti būtent Kinijoje.
O štai dar viena Italijos automobilių pramonės legenda - kėbulų ateljė "Pininfarina", pagarsėjusi savo kūriniais "Ferrari" ir kitoms markėms - gali tapti indiška. Negalutiniais duomenimis, Indijos automobilių pramonės gigantas "Mahindra &Mahindra", didžiausias visureigių gamintojas šioje šalyje, ruošia pasiūlymą pirkti "Pininfarina" akcijas.
Kol kas neaišku, kaip į tai sureaguotų kontrolinį jų paketą (76 proc.) valdanti bendrovė "Pincar Slr". Žinoma viena - pardavimui reikėtų "Pininfarina" kreditorių pritarimo. Preliminari šios markės vertė - 162 mln. eurų, o skolos siekia 45 mln. eurų.
Beje, "Mahindra" yra viena iš "Pininfarina" klientų. Paskutinis italų kūrinys, atliktas pagal indų užsakymą - pernai Delio autosalone pristatytas elektra varomas sportinis "Halo" modelis.
Verta priminti, kad 2011 metais "Mahindra &Mahindra" įsigijo sunkumų kamuojamą Pietų Korėjos automobilių gamintoją "SsangYong", o pernai - nuostolingą "PSA Peugeot-Citroen" koncerno motorolerių padalinį.
Grįžtant prie Italijos galima pasakyti, kad netrukus šioje šalyje savų automobilių pramonės atstovų gali visai nebelikti. Be visa kito, priminsime, kad kovą Kinijos valstybinė korporacija "China National Chemical Corp." susitarė dėl garsiosios padangų gamintojos "Pirelli" įsigijimo už 7,1 mlrd. eurų.

Rašyti komentarą