Įmonės atstovų teigimu, dabar čia naktimis suvažiavę jaunuoliai triukšmauja, svaiginasi alkoholiu ir šiukšlina. Jie nemoka ir už stovėjimą - sėdi savo automobiliuose ir, jei atvyksta kontrolieriai, paprasčiausiai išvažiuoja.
SEK patarė "Klaipėdos laivų remonto" atstovams su Kelių policija aptarti, koks konkrečiai draudžiamasis ženklas bus pastatytas ties keliuku į pietinį ragą, mat būtina, jog jis leistų į šią teritoriją patekti ir kruizinius bei karo laivus aptarnaujančiam transportui, ir jachtų savininkų automobiliams.
Šis ženklas galios nuo vakaro iki ryto, tuo metu, kai neberenkama rinkliava už stovėjimą.
Be to, SEK pritarė ir kitiems siūlymams. Vienas jų - šiaurinėje uostamiesčio dalyje esančioje Kretingos ir Klaipėdos gatvių sankryžoje įrengti žiedą. Teigiama, jog žiedinės sankryžos yra ir saugesnės nei reguliuojamos šviesoforais, ir maždaug 4 kartus pigesnės.
Tiesa, minėtoje vietoje žiedas atsiras dar negreitai, mat kol kas biudžete tam pinigų nenumatyta.
O štai kitas pasiūlymas - pateiktas jau uostamiesčio Kelių policijos - bus įgyvendintas anksčiau. SEK nariai palankiai pažiūrėjo į idėją Taikos prospekte, netoli Bijūnų gatvės esančioje perėjoje, įrengti pėsčiųjų salelę, o pačią perėją apšviesti kryptiniais šviestuvais.
Manoma, kad numatyti darbai šioje perėjoje bus atlikti kitų metų pirmojoje pusėje.
Taip pat rūpinantis pėsčiųjų saugumu kitoje uostamiesčio vietoje, Smiltelės gatvėje, ties BIG prekybos centru, atsiras papildomi atitvarai - jie neleis pėstiesiems kirsti važiuojamosios gatvės dalies ne perėjoje.
Rašyti komentarą