„GLS visureigis yra geriausia, ką komforto ieškantis klientas šiandien rinkoje gali surasti. „Mercedes-Benz“ šiuo modeliu rodo, jog bekompromisė prabanga bei komfortas galimi ne tik sedanuose, kaip S klasė, bet ir visureigiuose“, – sako oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.
Komfortas – visiems septyniems
Itin erdviame GLS salone standartiškai jau montuojamos trys sėdynių eilės, o paskutiniojoje gali patogiai keliauti žmonės iki 194 cm ūgio. Vietoje ištisinės antros eilės sėdynės galima užsakyti du individualius krėslus – tai dar komfortiškiau keleiviams ir lengviau patekti į trečią sėdynių eilę.
Prabanga ir komfortas yra vizitinė GLS kortelė. Siūloma „Thermotronic“ automatinė penkių zonų klimato kontrolės sistema – aplinkos oro temperatūrą gali nustatyti ir trečios sėdynių eilės keleiviai. Erdvų saloną į kelias klimato erdves padalina įvairiose vietose įrengti papildomi ortakiai, sumontuoti net ir prie trečios eilės keleivių kojų.
Papildomai užsakius „Rear Comfort package Plus“ paketą, antros eilės keleiviams bus sumontuotas prabangus porankis su integruotais puodelių laikikliais, reguliuojami sėdynių atlošai bei 7 colių „Android“ planšetė, kuria galima reguliuoti įvairias „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) sistemos funkcijas.
Antros eilės keleiviams gali būti skirti ir du papildomi 11,6 colio įstrižainės lietimui jautrūs ekranai, kuriuose galima stebėti mėgstamus filmus, nustatyti norimą muziką, naršyti internete. Prie kiekvieno įrenginio galima prijungti vis kitą telefoną, kompiuterį ar planšetę.
Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis, pasirinkę „Energizing package Plus“ paketą, gali mėgautis
šildomomis bei ventiliuojamomis sėdynėmis su masažo funkcija, „Air Balance“ sistema su oro jonizatoriumi, o „Energizing Coach“ pateikia individualias rekomendacijas pagal vairuotojo būseną. Susiejus su „Garmin®“ ar „Mercedes-Benz vivoactive®“ išmaniuoju laikrodžiu, „Energizing Coach“ sistema žino vairuotojo streso lygį, nakties miego kokybę ir gali automatiškai parinkti geriausiai jam tuo metu tinkančią programą, kuri vairavimą pavers lengvu poilsiu.
Modernūs asistentai – ir kelyje, ir šalia jo
Naujasis „Mercedes-Benz GLS“ jau standartinėje įrangoje turi aukščiausio lygio orinę pakabą „Airmatic“ su amortizatorių reguliavimo galimybe, o papildomai užsakoma moderniausia rinkoje elektrohidraulinė pakaba „E-Active Body Control“ su 48 voltų sistema. Ant priekinio stiklo sumontuota kamera skenuoja kelio paviršių bei paruošia kiekvieną amortizatorių artėjančiai atkarpai – individualiai reguliuoja suspaudimo stiprumą. Įveikiant posūkį, vidinės pusės amortizatoriai tampa kietesni, taip automobilis išlieka nepasviręs net ir dideliu greičiu įveikiant vingiuotas atkarpas.
GLS yra pajėgus ne tik ant asfalto, bet ir nuvažiavus nuo jo. Pasirinkus „Off-Road Engineering package“, automobilyje atsiranda papildomas ir sunkiai įveikiamose vietose naudingas lėtesnės pavaros režimas. Važiuoti tiksliau leidžia posvyrio, nuolydžio kampo bei kiti duomenys, atvaizduojami centriniame ekrane. Kartu su šiuo paketu GLS modelio dugne sumontuojama papildoma apsauga, leidžianti nesijaudinti dėl galimų pažeidimų važiuojant menkai pažįstamose vietovėse.
Visureigis taip pat gali važiuoti iš dalies autonomiškai – prisitaikyti prie priekyje judančios transporto priemonės greičio, išlaikyti automobilio trajektoriją eismo juostoje, asistuoti persirikiuojant ir autonomiškai stabdyti esant avarinei situacijai.
Naująjį komfortišką „Mercedes-Benz GLS“ jau galima apžiūrėti ir išbandyti visuose oficialaus
„Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ salonuose. Dyzelinius modelius ir benzininį GLS 580 galima užsakyti jau dabar, o vėliau rinkoje bus pristatyta galingiausia „Mercedes-AMG GLS 63“ versija bei išskirtinis prabangos etalonas – „Mercedes-Maybach GLS“.
Rašyti komentarą