Per ketverius metus šis skaičius išaugo beveik dešimt kartų – 2014 metų pabaigoje mūsų šalyje registruotų hibridinių automobilių buvo tik 1677.
Kas lemia tokį šuolį ir kokie įspūdžiai jau vairuojančių naujos kartos automobilius?
Ekonomiškumas, ekologija ir gamtos tausojimas
Hibridinių automobilių gausėjimas parodo, kad vairuotojai vis labiau pradeda vertinti tokių transporto priemonių privalumus: mažesnes kuro sąnaudasir eksploatacines išlaidas bei žemą taršos lygį.
Oficialios „Toyota“ atstovybės Kaune pardavimų vadovas Tomas Noreika teigia, kad didžiausias oro teršėjas Europoje yra kelių transportas, todėl automobilių pramonė tampa vis atviresnė ekologijos idėjoms.
„Prie aplinkos tausojimo kiekvienas gali prisidėti ekologišku vairavimu, įsigyjant mažai teršalų išmetantį automobilį. Būtent todėl „Toyota“ sukūrė ir rekomenduoja hibridinius automobilius, kur derinami elektrinis ir benzininis varikliai.
Tai nauda ir piniginei, ir aplinkai“, – pasakojo pardavimų vadovas T. Noreika. Jis taip pat pridūrė, kad kai automobilis varomas vien elektra, važiuojant iki 50 km/val. greičiu, į aplinką apskritai neišmetama nė gramo teršalų – daugiau anglies dioksido išskiria net išleistas balionas.
Važiuojant hibridiniais automobiliais, galima mėgautis tyla ir ramybe. „Važiuojant miesto gatvėmis nedideliu greičiu, hibridiniai automobiliai veikia elektriniu režimu, todėl variklis neskleidžia jokio garso“, – teigia T. Noreika.
Lietuvoje kasmet ženkliai daugėja hibridinių automobilių. Remiantis VĮ „Regitra” duomenimis, 2019 m. sausio 1 d. Lietuvoje buvo užregistruoti beveik 14 400 hibridinių automobilių.
Per ketverius metus šis skaičius išaugo beveik dešimt kartų – 2014 metų pabaigoje mūsų šalyje registruotų hibridinių automobilių buvo tik 1677.
Kas lemia tokį šuolį ir kokie įspūdžiai jau vairuojančių naujos kartos automobilius?
Ekonomiškumas, ekologija ir gamtos tausojimas
Hibridinių automobilių gausėjimas parodo, kad vairuotojai vis labiau pradeda vertinti tokių transporto priemonių privalumus: mažesnes kuro sąnaudasir eksploatacines išlaidas bei žemą taršos lygį.
Oficialios „Toyota“ atstovybės Kaune pardavimų vadovas Tomas Noreika teigia, kad didžiausias oro teršėjas Europoje yra kelių transportas, todėl automobilių pramonė tampa vis atviresnė ekologijos idėjoms.
„Prie aplinkos tausojimo kiekvienas gali prisidėti ekologišku vairavimu, įsigyjant mažai teršalų išmetantį automobilį. Būtent todėl „Toyota“ sukūrė ir rekomenduoja hibridinius automobilius, kur derinami elektrinis ir benzininis varikliai.
Tai nauda ir piniginei, ir aplinkai“, – pasakojo pardavimų vadovas T. Noreika. Jis taip pat pridūrė, kad kai automobilis varomas vien elektra, važiuojant iki 50 km/val. greičiu, į aplinką apskritai neišmetama nė gramo teršalų – daugiau anglies dioksido išskiria net išleistas balionas.
Važiuojant hibridiniais automobiliais, galima mėgautis tyla ir ramybe. „Važiuojant miesto gatvėmis nedideliu greičiu, hibridiniai automobiliai veikia elektriniu režimu, todėl variklis neskleidžia jokio garso“, – teigia T. Noreika.
Rašyti komentarą