"Ar gali naujoji GM pagal šią pirkimo sutartį ir ekonominių nuostolių atlyginimo aktą būti paduota į teismą dėl senosios GM parduotų transporto priemonių ir jų dalių?" - klausia bendrovė Niujorko pietinio rajono Bankroto teismo.
GM apsauga nuo bankroto baigėsi 2009 metais - vėliau ji tapo ir kitu teisiniu subjektu, nei vadinamoji "senoji" GM. Tokį pasiteisinimą ir naudoja "naujoji GM", siekdama atsikratyti atsakomybės už iki bankroto atsiradusias klaidas ar techninius nesklandumus. Anot gamintojos, bet kokie teisiniai procesai dėl tokio pobūdžio incidentų turi būti keliami prieš "senosios" GM narius.
Šių metų sausį "General Motors" visame pasaulyje atšaukė 1,6 mln. automobilių, nes norėta pašalinti priežastis, dėl kurių transporto priemonių varikliai ar kiti jų komponentai, pavyzdžiui, oro pagalvės, gęsta ar išsijungia savaime. Tąsyk kompanijos vadovybė pranešė tik apie 12 žūčių per atšauktų 2003-2007 metų gamybos "Chevrolet Cobalt" ir "Saturn Ion" modelių avarijas.
Po tokių jos veiksmų bendrovę užplūdo ieškiniai dėl kompensacijų sužeistiesiems ar žuvusių asmenų artimiesiems, taip pat keliamos bylos ir dėl atšaukimo patyrus nuostolių GM akcininkams ir investuotojams.
Ieškovai teigia, kad GM žinojo ir sąmoningai slėpė informaciją apie degimo svirtelės defektus ir dėl šių išsijungiančius varikius, todėl pardavimo sutartyje esanti nuostata, apsauganti nuo ieškinių ir atsakomybės, gamintojai negali būti taikoma.
Rašyti komentarą