Klaipėdos savivaldybė ir valstybinė įmonė "Klaipėdos regiono keliai" derina pozicijas dėl ateityje planuojamų įvažiavimo bei išvažiavimo kelių į miestą, tiesa, jų teks palaukti dar kelerius metus.
Pagrindiniame transporto mazge - Jakų žiede - jau šią savaitę turėtų būti baigti remonto darbai, po kurių transporto eismui bus įrengta papildoma juosta, bet paaukštinti iš anksčiau likę greičio ribojimo kalneliai.
Manoma, kad atlikus šiuos darbus žiedą greičiau kirs nuo Palangos bei Šilutės pusių atvažiuojantys bei ten iš Klaipėdos išvažiuojantys automobiliai.
"Vyksta baigiamieji darbai, ženklinimas. Pagal projektinį sumanymą šis patobulinimas turėtų padidinti pralaidumą", - aiškino pirmadienį su Klaipėdos vadovais susitikęs "Klaipėdos regiono kelių" direktorius Petras Kaučikas, aptaręs ne tik šį, bet ir planuojamus projektus, kurie ateityje taptų įvažiavimo ir išvažiavimo keliais iš miesto.
Pirmasis iš jų - Tilžės gatvė. Žiedinė gatvės sankryža su Šilutės plentu turėtų būti pertvarkyta į reguliuojamą šviesoforu, atkarpą nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos tvarkytų savivaldybė, o nuo pervažos iki Jakų žiedo - "Klaipėdos regiono keliai". Bendrovė jau turi tam statybos leidimą, tad gali būti, kad valstybinė savo darbą pradės greičiau nei savivaldybė, kuri ateinančių metų birželį planuoja turėti techninį projektą, o realius darbus pradėtų tik 2016 metais.
Gali būti, jog pradėjus remontą eismas Tilžės gatve bus visiškai uždarytas.
Antruoju išvažiavimu iš miesto taptų Tauralaukį kertanti ir iki kelio Klaipėda-Palanga vedanti Pajūrio gatvė, kurios būklė šiuo metu apibūdinta kaip "lopas ant lopo, lope skylė".
"Klaipėdos regiono keliai" turėtų atnaujinti kelio dangą, o savivaldybė - įrengti šaligatvius, dviračių taką bei apšvietimą.
Dar tolimesniuose planuose - Statybininkų prospekto tęsinys, iš miesto nuvesiantis į naują gatvelę Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritorijoje, o iš ten - š kelią Klaipėda-Šilutė. Šiuo metu svarstomi tik projektiniai prospekto tąsos pasiūlymai.
"Prospektas į LEZ būtų pratęstas per geležinkelį pastačius dviejų lygių sankryžą. Bet šis projektas bus įgyvendintas dar negreitai - po 3-4 metų, o gal ir dar vėliau", - sakė Savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.
Vis dėlto manoma, kad net ir įvykdžius visus šiuos projektus su eismo srautais susijusių problemų tik sumažės, bet jos visiškai neišnyks.
"Kur kas lengviau bus galima atsikvėpti tik tada, kai bus visiškai įgyvendinta Jakų žiedo rekonstrukcija: pastatytos likusios estakados Palangos ir Šilutės link. Be abejo reikia sulaukti, kol bus pastatytas pietinis išvažiavimas. Todėl reikia laukti - visa tai užtruks bent 3-4 metus", - sakė P. Kaučikas.
Rašyti komentarą