Europarlamentarai siūlo išlaikyti šiuo metu galiojantį reikalavimą naujas transporto priemones tikrinti po 4 metų, o vėliau kas dvejus metus. Kita vertus, jie nepritaria Europos Komisijos (EK) siūlymui šešerių ir daugiau metų senumo transporto priemones tikrinti kasmet.
EP siūlo nuo 2016 m. privalomą techninę patikrą taikyti motociklams, o nuo 2018 m. – mopedams, nebent EK ataskaita parodytų, kad tai nepadidintų saugumo keliuose.
Europarlamentarai taip pat siūlo privalomą techninę patikrą taikyti ir priekaboms, kurių masė didesnė nei dvi tonos, taip pat namelių tipo priekaboms, kurių masė didesnė nei 750 kg.
Parlamentas siūlo įdiegti rizikos vertinimo sistemą, kuri suskirstytų įmones pagal techninių patikrų metu jų transporto priemonėms nustatytų trūkumų skaičių. Europos Sąjungos (ES) valstybės turėtų teisę keliuose pirmiausia tikrinti didesnės rizikos komercines transporto priemones.
EP taip pat siekia įpareigoti valstybes sukurti tokius elektroninius automobilių registracijos dokumentų registrus, kurie leistų lengviau keistis informacija tarp šalių ir veiksmingiau kovoti su pavogtų automobilių prekyba.
Parlamentas pritarė šių teisės aktų pataisoms, tačiau nebalsavo dėl galutinės rezoliucijos, nes siekia neformaliose derybose su ES Taryba ir EK pasiekti pirmojo svarstymo susitarimą.
Rašyti komentarą