Potsdamo aikštėje Berlyne (Vokietija) surengtame išskirtiniame renginyje "Siemens“ pristatė elektromobilių pramonės sprendimų pasiekimus. Pirmą kartą kompanija pademonstravo tikslią istorinio "Electric Victoria“, elektra varomo automobilio, naudoto Berlyne 1905 metais, kopiją.
Renginyje buvo pristatyti ir šiuolaikiniai elektra varomi automobiliai, elektra varomas motociklas, įkrovimo stotelės ir kiti eksponatai, nušviečiantys elektromobilių pramonės šiandieną ir rytdieną, kurioje aiškiai susiję atsinaujinantys energijos šaltiniai, dvikryptis viešasis elektros tinklas ir elektra varomi automobiliai, kurių akumuliatoriai gali tapti laikinomis energijos saugojimo kaupyklomis.
"Siemens“ surengė šią ekspoziciją norėdama pasveikinti ir paremti federalinės vyriausybės pastangas parodyti Vokietiją kaip pirmaujančią elektromobilių technologijų rinką. Renginio dalyviai galėjo patys pravažiuoti istoriniu ir šiuolaikiniais elektromobiliais.
Pasak kompanijos atstovų, auganti žmonių populiacija, mažėjantys gamtiniai ištekliai ir globali klimato kaita verčia keisti senuosius įpročius, taip pat ir tuos, kurie susiję su mobilumu. Galvojant apie aplinką tausojantį mobilumą elektros energija pagrįsti sprendimai atrodo geriausi, nes jie efektyvesni ir saugesni nei bet kurios kitos energijos šaltiniai. Elektra varomas automobilis energiją naudoja dvigubai efektyviau nei tradicinį kurą naudojantis automobilis. Labai svarbu ir tai, kad ekologiška ir mažai arba iš viso anglies dvideginio negeneruojanti elektra gali būti sukuriama vėjo ir saulės jėgainėse.
Be to, elektromobiliai gali padėti plėtoti atsinaujinančius energijos šaltinius, kadangi jų akumuliatoriai gali būti naudojami kaip laikinos energijos saugojimo baterijos. Tai leistų atsinaujinančios energijos šaltinių tiekiamą energiją kaupti tada, kai ji nėra naudojama, pavyzdžiui naktį. Automobilių akumuliatoriai galėtų būti įkraunami šia perviršine energija, o vėliau, išaugus elektros energijos poreikiui, ji būtų grąžinama atgal į viešąjį elektros tinklą.
"Pasaulyje yra apie vienas milijardas motorinių transporto priemonių, kurios išskiria vieną penktadalį viso planetos anglies dvideginio. Dėl šios priežasties kylančios rinkos, tokios kaip Kinija, aktyviai remia ir skatina elektra palaikomo mobilumo sprendimus, įskaitant ir baterijų technologijas bei dvikrypčio viešojo elektros tinklo konstravimo sprendimus“, – pažymėjo Richard Hausmann, paskirtasis "Siemens Smart Grid Applications“ vadovas.
[BANERIS]"Elektrinė Viktorija“ – elektromobilių Berlyne pionierė
"Siemens“ patirtis ir kompetencija elektromobilių pramonės srityje sukaupta per ilgą laikotarpį. Dar XX amžiaus pradžioje kompanija tapo elektromobilių technologijų sprendimų Berlyne pioniere: buvo sukonstruotas pirmasis elektra varomas tramvajus, pirmasis Berlyno metro Potsdamo geležinkelio stotyje ir pirmasis Vokietijoje elektrinis šviesoforas.
1905-ųjų pradžioje "Siemens – Schuckert“ gamykloje Berlyne sukonstruota "Elektrinė Viktorija“ tapo pirmuoju elektra varomu automobiliu mieste. 50 tokių elektromobilių buvo kasdien naudojami kaip elegantiški viešbučių taksi ir bagažo pristatymo priemonės. Elektromobiliai galėjo išvystyti iki 30 km/val. greitį, o pilnai įkrautu akumuliatoriumi galėjo nuvažiuoti iki 80 km. "Siemens” užsakymu Hubert Drescher Karoseriebau rekonstravo šį pirmąjį elektromobilį iki pat smulkiausių detalių per dešimt mėnesių.
Rašyti komentarą