Elektra varomas lengvasis komercinis automobilis rinkai bus pateiktas 2011 metų viduryje.
"Kangoo Express Z.E.“ Europoje kainuos 20 000 eurų be PVM, neatskaičius galimų mokesčių lengvatų ir subsidijų. Pavyzdžiui, Prancūzijoje valstybinė 5000 eurų dydžio subsidija sumažins "Kangoo Express Z.E.“ kainą iki 15 000 eurų be PVM – tiek pat kainuoja vienodos galios "Kangoo Express“ su dyzeliniu varikliu.
"Renault“ pasiūlė keletą novatoriškų elektromobilio įsigijimo idėjų. Automobilis bus įsigyjamas atskirai nuo automobilio baterijos. Klientai galės pirkti arba nuomotis šį automobilį ir išsiimti abonementą baterijai, kuris mėnesiui kainuos nuo 72 eurų be PVM.
"Kangoo Express Z.E.“ automobilio įkrovimas (160 km atstumui) kainuos nuo vieno iki dviejų eurų, priklausomai nuo vietinių elektros kainų (kWh). Šios sąnaudos bus žymiai mažesnės nei vidaus degimo varikliu varomo mažo furgono.
Automobilio ilgis yra 4,21 m. Krovinių talpa – nuo 3 iki 3,5 kubinių metrų. Kraunamosios dalies ilgis – 2,50 m, o leistina apkrova siekia 650 kg. Baterijos yra įmontuotos po automobilio dugnu, pačiame centre, todėl maksimalus automobilio apkrovimas gali būti toks pat, kaip ir vidaus degimo variklio varomo "Kangoo Express“ modelio.
Standartinis akumuliatorių įkrovimas naudojant buitinį maitinimo lizdą (16A 220V) trunka nuo šešių iki aštuonių valandų, kai automobilis paliekamas nakčiai krautis arba atliekant įkrovimą darbo valandomis.
Įkrautas "Kangoo Express Z. E.“ automobilis gali nuvažiuoti 160 km. "Renault“ sukūrė specialų MMI ("man machine interface“ – angl. "sąsaja tarp žmogaus ir mašinos“) ekraną, kuris vairuotoją informuos apie baterijos įkrovos lygį ir išnaudotą automobilio energiją:
- matuoklis prie spidometro rodo, kokia yra likusi akumuliatoriaus įkrova;
- "ekono“-matuoklis informuoja vairuotoją apie energijos sąnaudas realiu laiku;
- "ekono“-matuoklis naudoja naują spalvų sistemą: tamsiai mėlyna spalva žymi įprastą naudojimą, šviesiai mėlyna nurodo optimalų energijos sunaudojimą, o raudona parodo vairuotojams, kad jie sunaudoja per daug energijos ir tai gali sutrumpinti automobilio veikimo trukmę;
- automobilio salone įmontuotas kompiuteris yra pritaikytas prie elektromobilio savybių. Jis rodo likusį energijos kiekį ir kWh skaičių, o taip pat realaus laiko ir vidutinį energijos sunaudojimą.
Elektros variklis gali išvystyti 44 kW galią (60 AG), o maksimalus apsisukimų per minutę skaičius siekia 10,500 rpm. Variklis akimirksniu gali pasiekti maksimalų sukimo momentą, lygų 226 Nm, vairuotojui pajudėjus iš vietos.
Kai vairuotojas spaudžia akseleratoriaus pedalą, 22 kWh ličio-jonų akumuliatorius perduoda energiją į elektros variklį. Pastarasis paverčia šią gautą energiją į mechaninį judėjimą, kuris atitinkamai siunčiamas į varančiuosius ratus. Akumuliatorius įsikrauna sumažėjus automobilio greičiui, kai vairuotojas pakelia savo pėdą nuo greičio pedalo. Automobilio variklis sugrąžina automobilio kinetinę energiją ir paverčia ją elektros srove. Sukurta elektros srovė pakrauna akumuliatorių.
Elektrinis furgonas bus gaminamas Prancūzijoje, Mobežo mieste esančioje "Renault“ M.C.A (Maubeuge Carrosserie Automobile) gamykloje.



Rašyti komentarą