Tiesa, niekas nežino, kiek turėtų pabrangti degalai, kad gyventojai masiškai persėstų į autobusus ir troleibusus. Jau dabar dalis mažesnes pajamas gaunančių gyventojų metė įprotį važinėti asmeniniais automobiliais ir persėdo į viešąjį transportą.'
Tačiau, pasak bendrovės "Vilniaus viešasis transportas" generalinio direktoriaus Gintaro Nakučio, rytais savo automobilius paliekančių garažuose vis dėlto - vienetai. Tuo tarpu bendrovės "Kauno autobusai" generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio teigimu, jie apskaičiavo, kad 2012 metų sausį-vasarį keleivių, važiuojančių bendrovės transportu, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padaugėjo 6 proc.
Iš visų apklaustų viešojo transporto bendrovių bilietų kainas žadėjo kelti tiktai Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusais kompanija "Toks". Pasak jos generalinio direktoriaus Arūno Indrašiaus, tai bus daroma po Velykų ir važiavimo bilietų kaina jo bendrovės autobusuose greičiausiai ūgtels 3-4 proc.
Kitaip augant degalų kainoms žada elgtis kita didžiausia šalies tolimojo susisiekimo kompanija, laikinojoje sostinėje įsikūrusi "Kautra". Jos generalinio direktoriaus Lino Skardžiuko tvirtinimu, "kuro nuostolius tikimasi kompensuoti iš didėsiančio keleivių srauto".
Tuo tarpu, pasak Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininko Lino Vainiaus, kol kas dėl degalų pabrangimo dviratininkų jei ir padaugėjo, tai labai nedaug. "Lietuviai kažkodėl įsikalę į galvą, kad dviračiais važinėja vieni skurdžiai. Toks požiūris Vakarų Europoje ir kitose civilizuotose šalyse atrodytų visiškai barbariškas. Tačiau vidutinis lietuvis jau geriau važinės surūdijusiu golfu, negu persės ant modernaus dviračio", - sakė L. Vainius. Vis dėlto, pasak jo, ir čia ledai po truputį laužomi.
Rašyti komentarą