Sėkmingai rinkose debiutavus SUV modeliams „C3 Aircross“ bei „C5 Aircross“ (jų pardavimas nuo 2017 m. pabaigos pasiekė atitinkamai 300 ir 200 tūkst.), „Citroën“ žengia į kitą produktų strategijos etapą ir koncentruojasi į hečbekus.
Kompaktiniai hečbekai vaidina svarbų vaidmenį Europoje, 2019 m. jų pardavimas siekė 28 proc. visų C segmento modelių pardavimo. Naujieji visiškai elektrinis ë-C4 ir C4 siūlo modernius, šiandienos koncepcijas atitinkančius sprendimus, o juos besirenkantiems klientams – visą įrangą, kurios tik galima tikėtis C segmento automobilyje.
Trys variklių tipai
Visiškas elektrinis ë-C4 ir C4 yra sukurti ant tos pačios modulinės platformos, leidžiančios montuoti trijų skirtingų tipų variklius: elektrinį, benzininį ar dyzelinį. Klientai gali rinktis jų poreikius geriausiai atitinkantį modelį.
ë-C4 yra penktasis „Citroën“ automobilis su elektros pavara, jis prisijungia prie „C5 Aircross Hybrid“, „Ami“, „ë-Jumpy“ ir „ë-SpaceTourer“. Kartu su C4 taip pat pristato naują dizaino koncepciją ir išsiskiria visame segmente.
Aukštesnis komfortas
Komfortas, kaip ir kituose „Citroën“ modeliuose, užtikrinamas specialiomis išskirtinėmis šio gamintojo technologijomis, visų pirma – „Citroën Advanced Comfort®“ programa. Važiavimo komfortą didina patobulinta pakaba su „Progressive Hydraulic Cushions®“ sistema, o sėdėjimo – specialios patogesnės „Advanced Comfort“ sėdynės.
Komfortiškos kelionės dėl interjero erdvės ir praktiško jos panaudojimo yra puikios visiems keleiviams – čia ne tik aukštos kokybės šviesios medžiagos, bet ir moderniausios gamintojo vystomos technologijos.
„Citroën“ kompaktiniai automobiliai yra atpažįstami nuo pat pirmojo C4 pasirodymo 1928 m., o didžiausia klasės pažiba yra 1971 m. Europos metų automobiliu išrinktas GS, šiemet švenčiantis penkiasdešimties metų sukaktį. Kompaktinių automobilių buvo ir daugiau. Be jau minėtų C4 ir GS, „Citroën“ sukūrė populiarius „Ami 6“ / „Ami 8“, GS / GSA, BX, ZX, „Xsara“, 2004 bei 2010 m. pristatytus naujus C4 bei „C4 Cactus“.
Rašyti komentarą