"Chevrolet Orlando": kelionių gidas

"Chevrolet Orlando": kelionių gidas

Automobilių gamintojai tikrai nestovi vietoje - mokomasi ir iš savų, ir iš svetimų klaidų. Viena vertus, taip skirtingų markių modeliai tampa vis panašesni vienas į kitą, tačiau vairuotojai laimi bet kokiu atveju - jiems siūlomos vis patogesnės ir saugesnės mašinos.

Tokios mintys piršosi į galvą išbandžius naująjį "Chevrolet Orlando". Kurdami visavertį vienatūrį "General Motors" (GM) konstruktoriai tikrai pasistengė - norint rasti akivaizdžių trūkumų ar nesąmonių reikia labai smarkiai pasistengti. Galbūt jums ir pavyks, tačiau minusai - jei jų aptiksite - bendro įspūdžio tikrai nesugadins.

Kas pasaulyje gražiausias?

Aišku, ne visiems patiks "Orlando" išvaizda. Tačiau "Autosalone" jau ne kartą konstatavome, kad automobilio eksterjeras - subjektyvus reikalas. Tad ir apie šį ševrolė kiekvienas susidarys savą įspūdį.

O mes, aišku, subjektyviai, tegalime pastebėti, kad "Orlando" yra 173 kartus gražesnis už tokį "Chevrolet" kūrinį, kaip universalas HHR, galintis be vargo patekti į šlykščiausių pasaulio automobilių 15-uką. O tai jau - neabejotinas GM pažangos įrodymas.

Taigi, pirmojo "Orlando" trūkumo ieškoti teko ilgai. Ir susijęs jis, beje, su tuo pačiu dizainu: kai norėsite pastatyti šį miniveną lygiagrečiai tarp dviejų automobilių, kurių dešinysis bus lengvasis, suprasite, ką reiškia aukšta langų linija. Būtent ji neleidžia "Orlando" vairuotojui tiksliai įvertinti atstumo iki dešinėje stovinčios mašinos - šios, išskyrus stogą, paprasčiausiai nesimato.

STILINGA. Prietaisų skydas, nors ir pilnas plastiko, neatrodo pigiai. Gerą įvaizdį užtikrina ir jaukus mėlynos spalvos apšvietimas.


Kuro sąnaudos? Hmm...

GM skelbia, kad "Orlando" - šeimyninis automobilis. Tiesą pasakius, taip pat savo kūrinius, netgi kompaktinės klasės hečbekus, apibūdina ir visi kiti automobilių gamintojai. Tačiau "Chevrolet" atveju tai - gryna tiesa: septynių vietų "Orlando" yra ideali mašina šeimai.

Ir - ideali kelionėms. GM turėtų nesikuklinti ir prie bazinės įrangos sąrašo pridėti GPS įrangą arba bent storą bei smulkų Europos kelių atlasą, į kurį žiūrėdama keleivio vietoje sėdinti šeimos širdis vairuojančiai šeimos galvai aiškintų, kur važiuoti toliau. Itin patogios sėdynės nė už ką nenori paleisti jūsų kūno. Atrodo, važiuotum ir važiuotum, išliptum tik užsipilti kuro...

Bet... Degalus piltis į 2 l 163 AG "dyzelį" turinčio vienatūrio baką reikia dažniau nei norėtųsi dyzelinių automobilių savininkams. Pavyzdžiui, važiuoji užmiesčio keliu 100 km/h greičiu. Apsukų skaičius - vos 1,5 tūkst. per minutę - nuteikia maloniai, tačiau momentinis kuro suvartojimas siekia 10-11 litrų. Daug? Kaip "dyzeliui", ir netgi kaip "automatui" - daug. Gal benzininė versija taupesnė?

Tiesa, automatinė 6 pavarų dėžė suteikia galimybę vairuotojui pačiam "pažaisti" pavaromis, tik kad, skirtingai nuo kitų "automatų", sumontuotasis "Orlando" modelyje, taupiausią, šeštą, pavarą leis įjungti pasiekus net 90 km/h greitį. Tad mieste pavarų perjunginėjimas siekiant važiuoti taupiau neturi beveik jokios prasmės - tą klausimą patikėkite pačiai dėžei, juolab kad ji pavaras perjungia itin sklandžiai, be jaučiamų truktelėjimų.

LENGVUMAS. Kelią "Orlando" praryja su malonumu, vairuoti jį, nepaisant masės ir dydžio, lengva. O apsisukimo spindulys - mažesnis nei kai kurių lengvųjų automobilių.


Vietos - daug

Kaip ir su tinkamumu šeimos kelionėmis, taip ir su 7 vietomis GM jūsų neapgaudinėja - jos čia realios, ne dėl skaičiaus. Aišku, ilgoje kelionėje trečiojoje eilėje sėdėti suaugusiems vidutinio ūgio žmonėms nebus labai patogu, bet važiuodami trumpesnį atstumą jie tikrai nepajus uždarų patalpų baimės. O vaikams ši eilė bus tikras rojus - tai geriausia vieta pasislėpus nuo tėvų akių pasikrapštyti nosį ar nusukti galvą jaunesniosios sesės lėlei.

Nereikia tų sėdynių? Jokių problemų - pora judesių, ir jums - puiki erdvė bagažui. Taip pat paprastai susitvarkysite ir su antrąja eile, jei reikės pervežti ilgesnį krovinį.

Valdymo prietaisai gana patogūs, tik stiklų valytuvų ir posūkių rankenėlės galėtų būti arčiau vairo. Bet tai - smulkmena (o gal pas jus pirštai ilgesni?).

Tiesa, jei esate praktiškas žmogus, jokiu būdu nesirinkite didžiausių - 18 colių - ratlankių. Su "šešiolikiniais", ypač kol kas toli gražu ne tobulomis Klaipėdos gatvėmis, kaip ir daugeliu Lietuvos kelių, jūs važinėsite nepalyginti komfortiškiau.

Tad - gero kelio. Su "Chevrolet Orlando" jis toks ir turėtų būti.

Už ir prieš

+ Komfortiškas vairuotojui ir keleiviams
+ Sklandi "automato" veikla
+ Pigesnis už daugumą konkurentų
- Didelės dyzelino sąnaudos

Pagrindiniai konkurentai

Jei spręstume vien pagal kainą, nuo 65 295 Lt (su PVM, 7 vietų, 1,8 l benzininis variklis) kainuojantis "Chevrolet Orlando" varžovų Lietuvoje neturėtų - jis tarp didžiųjų minivenų yra kone pigiausias.
Konkurentų kainos (Lt, su PVM, 7 vietų), abėcėlės tvarka: "Citroen Grand C4 Picasso" (1.6) - 68 990 Lt, "Ford Galaxy" (2.0i) - 92 556 Lt, "Ford S-MAX" (2.0i) - 82 821 Lt, , "Mazda 5" (1.8) - 69 410 Lt, "Opel Zafira" (1.6) - 64 021 Lt, "Peugeot 5008" (1.6 VTI) - 68 286 Lt, "Renault Grand Scenic" (1.6) - 71 152 Lt, "Renault Espace" (2.0) - 85 890 Lt, "Seat Alhambra" (1.4 TSI) - 84 990 Lt, "Toyota Verso" (1.6) - 71 840 Lt, "Volkswagen Touran" (1.2 TSI) - 74 173 Lt.

FUNKCIONALU. Antrosios ir trečiosios eilės sėdynes galima lengvai nulenkti ir suformuoti lygias grindis.


"Autosalonas" važiavo

"Chevrolet Orlando LTZ"
Ilgis/plotis/aukštis (mm): 4652/2164/1875
Ratų bazė (mm): 2760
Prošvaisa (mm): 123
Svoris (kg): 1 659
Pagreitėjimas 0-100 km/h (s): 11
Maksimalus greitis (km/h): 195
Variklio tipas: dyzelinis, 2.0
Darbinis tūris (cm3): 1998
Maksimalus galingumas (kW (AG)/aps./min.): 120 (163)/3800
Maksimalus sukimo momentas (Nm/min-1): 360/2000
Transmisija: 6 laipsnių automatinė
Varomieji ratai: priekiniai
Degalų sąnaudos (l/100 km), vidutinės: 7 l (gamintojo duomenys), 10,5 l (bandymo metu)
Kaina: 77 900 Lt

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder