Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vyriausiosios specialistės Sandros Makūnienės, šią šiek tiek daugiau nei šešių kilometrų valstybinės reikšmės krašto kelio atkarpą nutarta rekonstruoti į aukštesnę kategoriją siekiant užtikrinti transporto priemonių pralaidumą, jų važiavimo patogumą ir saugumą.
Per parą minėtu ruožu važiuoja apie 11 tūkst. automobilių. Pernai jame įvyko 16 įskaitinių eismo įvykių, be to, čia yra net dvi vadinamosios juodosios dėmės, kur eismo įvykių koncentracija yra ypač didelė. Transporto srautą turėtų dar gerokai padidinti aplinkinių teritorijų plėtra bei planuojamas nutiesti pietinis kelias iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto.
Įvertinus visus šiuos veiksnius ir buvo nuspręsta dviejų eismo juostų kelio ruožą platinti iki keturių.
Šiuo metu pradedamas rengti specialusis planas. Teritorijų planavimo dokumentai ir techninis projektas turėtų būti baigti iki 2012-ųjų balandžio pabaigos. Pačią rekonstrukciją numatoma pradėti parengus tam reikalingus dokumentus ir gavus statybos leidimą, tačiau, anot S. Makūkienės, tai dar priklausys ir nuo finansavimo.
"Bus rengiamas ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas, kadangi esamoje kelio juostoje ekonomiškai, techniškai ir eismo saugumo požiūriais pagrįstų kelio ruožo rekonstravimo projektinių sprendinių įgyvendinti nepavyks", - sakė S. Makūnienė.
Kol neparengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas, Lietuvos automobilių kelių direkcija negali pasakyti, kiek žemės reikės paimti keliui ir kiek visa tai kainuos.
Rekonstruoti kelią planuojama nenutraukiant eismo.
Rašyti komentarą