Priežastis - defektas, galintis tapti variklio užgesimo priežastimi. Japonų koncernas gavo tris pranešimus apie avarijas, įvykusias dėl variklio problemų. Vienu atveju buvo traumuoti žmonės.
Pirminiais duomenimis, tai susiję su elektroninio valdymo bloko gedimu. Šio bloko gamintojas - kompanija "Delphi". Jos atstovai taip pat tirs šį atvejį.
Beje, atšaukti savo "Pontiac Vibe" modelį priverstas ir JAV koncernas "General Motors". "Matrix" bei "Vibe" iš esmės yra vienas ir tas pats modelis, tik su skirtingais logotipais bei minimaliais dizaino pakeitimais, o štai atsargines dalis jiems tiekia tie patys gamintojai. Rinkti abu modeliai irgi toje pačioje įmonėje - NUMMI gamykloje Kalifornijoje.
Iš viso atšaukiama 200 tūkst. "Pontiac Vibe", iš kurių apie 40 tūkst. parduota JAV rinkoje.
Priminsime, kad liepos pabaigoje paskelbta apie 373 tūkst. "Toyota Avalon", pagamintų 2000-2004 m., atšaukimą dėl variklio paleidimo spynelės problemų. O liepos pradžioje atšaukta 270 tūkst. "Lexus" sedanų dėl variklio gedimų. Tai padaryta gavus maždaug 200 skundų, kad važiuojant iš motoro sklinda keisti triukšmai.
2009-ųjų pabaigoje - 2010-ųjų pradžioje "Toyota" visame pasaulyje atšaukė apie 8,5 mln. automobilių dėl menamų akceleratoriaus pedalo gedimų. Tačiau visai neseniai paskelbtoje pirminėje JAV vadžios ataskaitoje teigiama, jog jokių konstrukcinių nesklandumų "Toyota" bei "Lexus" modeliuose neaptikta, o daugiausia minimų atvejų užfiksuoti klaidingi vairuotojų veiksmai - vietoje stabdžių pedalo jie spausdavo akceleratorių.
Rašyti komentarą