Automobilių atšaukimai neturi įtakos žmonių pasitikėjimui gamintojais

Automobilių atšaukimai neturi įtakos žmonių pasitikėjimui gamintojais

Masiniai automobilių atšaukimai, kuriais siekiama pašalinti neretai pavojų žmonių gyvybei ir sveikatai keliančius detalių ar gamybos defektus, neturi įtakos žmonių nuomonei apie vieną ar kitą markę.

Tokią išvadą padarė britų leidinys "Daily Telegraph", išanalizavęs vienos populiariausių šalyje naujų ir naudotų automobilių paieškos sistemų užklausų duomenis.

Pavyzdžiui, pirmajame automobilių ieškančių žmonių interesų dešimtuke yra "Toyota" kompanija, kuri pernai ir šiemet buvo priversta atšaukti beveik 10 mln. automobilių visame pasaulyje. Ten pat - ir BMW, ir "Mercedes-Benz", ir kitos markės, kurių atstovai dėl įvairių gedimų taip pat buvo priversti serviso kampanijoms grąžinti ne vieną tūkstantį savo automobilių.

Dar daugiau - 50 proc. "Daily Telegraph" apklaustų žmonių prisipažino nesekantys pranešimų apie automobilių atšaukimus. Matyt, mašinų atšaukimas tapo tokia įprasta žinia, kad net isterija žiniasklaidoje nebepajėgi daryti įtakos žmonių simpatijoms, - konstatuoja dienraščio atstovai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder