Pirmasis jų sukurtas hečbeko A1 pagrindu. Tiesa, šimtaprocentiniu elektromobiliu jo pavadinti negalima – be 102 AG elektros motoro, galinčio pasiekti 240 Nm maksimalų sukimo momentą, automobilis turi ir nediduką rotorinį variklį, naudojantį benziną. Šis varikliukas sukant ratus nedalyvauja – jis skitas įkrauti ličio jonų baterijas.
Jei benzininio motoro nebūtų, po baterijų įkovimo "A1 e-tron“ nuvažiuotų 50 km atstumą. Benzinas padeda ridą padidinti iki 250 km. Jo sąnaudos šimtui kilometrų – 1,9 l.
Maksimalus šio elektromobilio greitis - 130 km/h, "šimtas“ pasiekiamas per 10,2 sek.
Kada elektra varomas naujasis "Audi“ bus pradėtas gaminti serijiniu būdu, kol kas neaišku.
O štai kito kompanijos elektromobilio pasirodymo data – 2012-ieji. Tai – sportinio R8 pagrindu sukurtas "R8 e-tron“, kurio keturi 313 AG bendros galios elektros varikliai sukuria net 4 500 Nm maksimalų sukimo momentą. To užtenka, kad 100 km/h greitį mašina pasiektų per 4,8 sek.
Ličio jonų baterijų komplektas sumontuotas už sėdynių. Tokia jų padėtis užtikrina žemą svorio centrą ir tolygiai paskirsto svorį tarp priekinės bei galinės ašies. Baterijos iš elektros tinklo įkraunamos per 6-8 valandas. Įkrovimo užtenka įveikti 250 km atstumą.
Tiesa, rinkoje "Audi R8 e-tron“ vienas nebus – "Daimler AG“ jau anksčiau anonsavo savojo "Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ pasirodymą. Šis elektromobilis galingesnis už "Audi“ kūrinį – 526 AG, tačiau maksimalus sukimo momentas yra gerokai mažesnis – 880 Nm. Tiesa, iki 100 km/h mersedesas įsibėgėja greičiau – per 4 sek.
Rašyti komentarą