Šiam modeliui, beje, dar net nepasiekusiam pirkėjų garažų, tai ne pirmas titulas - jis tapo "Metų automobiliu" leidinių "Motor Trend" bei "Automobile" rinkimuose.
"Green Car of the Year" rinkimų finale "Volt" įveikė irgi elektromobilį "Nissan Leaf", hibridinius "Hyundai Sonata Hybrid" ir "Lincoln MKZ Hybrid" modelius, taip pat benzininę hečbeko "Ford Fiesta" versiją.
"Voltą" kai kurie žurnalistai vadina netikru elektromobiliu, tiksliau, hibridiniu modeliu - esą tą įrodo vidaus degimo variklis. "Chevrolet" teigimu, tai - tikrų tikriausias elektromobilis, mat ratus suka tik 150 AG elektros variklis, o benzininis motoras skirtas įkrauti energiją tiekiantiems ličio jonų akumuliatoriams.
Jų įkrovimo iš elektros tinklo užtenka nuvažiuoti 64 km atstumą, o po to išties įsijungia vidaus degimo variklis. Tada be sustojimo galima įveikti 400 km. Akumuliatorių įkrovimas iš įprasto elektros tinklo trunka apie 10 valandų.
Pirmą kartą "Chevrolet Volt" prototipas buvo pademonstruotas dar 2008 metais Paryžiaus autosalone.
Prekyba šiuo elektromobiliu JAV rinkoje prasidės lapkričio 30-ąją. Jo kaina - 41 tūkst. dolerių.
Rašyti komentarą