O štai antradienį Vokietijos apsaugos nuo nesąžiningos konkurencijos centras (Wettbewerbszentrale, WBZ) "Opel" kompanijai nusiuntė laišką, kuriuo pareikalavo baigti reklaminę kampaniją, susijusią su garantija "iki gyvos galvos". Priešingu atveju teigiama, jog automobilių gamintojas bus apskųstas teismui už klaidinančią reklamą.
WBZ mano, jog garantijos pavadinimas neatitinka jos sąlygų. Pavyzdžiui, "amžinoji" garantija galioja tik iki 160 tūkst. km ridos arba iki tol, kol mašina nepakeis savininko. Tiesa, naujasis savininkas gali atnaujinti garantiją, tačiau už tai kasmet oficialiai tą mašiną pardavusiai "Opel" atstovybei turės mokėti triženklę eurų sumą.
Be to, "Opel" garantija detalių kainoms galios tik iki 50 tūkst. km ridos, o po to savininkui teks pačiam už jas mokėti.
"Garsus melas dėmesį patraukiančiu šūkiu negali būti pateisinamas jokiomis žvaigždutėmis, reiškiančiomis papildomas sąlygas", - pareiškė WBZ atstovai.
"Opel" teigia, jog planai patvirtinti "amžiną" garantiją sukėlė itin didelį susidomėjimą šios markės automobiliais.
Rašyti komentarą