Projekto metu turėjome išmokti susikurti maršrutą per HIKING GPS programėlę, gebėti maršrute pažymėti gamtinius arba visuomeninius geografinius objektus, juos aprašyti, užkoduoti QR kodais.
Praktinė projekto pusė - labiausiai laukiama, nes atsitraukiau nuo kompiuterio ir turėjau galimybę ilgiau pabūti gryname ore, kas šiuo metu, mokantis nuotoliniu būdu, yra didelė prabanga.
Šeštadienio rytą, pasiėmę termosą arbatos, kartu su tėčiu ir mūsų šeimos šunimi haskiu Džiaku išsiruošėme į žygį. Nors šis maršrutas man yra labai gerai pažįstamas, tačiau keliaujant pėsčiomis pamačiau tai, ko įprastai, pralėkdama dviračiu, nepastebiu. Kur kas atidžiau apžiūrėjau geogafinius objektus: Laukžemio (Eketės) tvenkinį, Eketės piliakalnį, Danės- Akmenos upę bei Gvildžių paminklinį akmenį. Projekto metu, remiantis istoriniais šaltiniais, geografijos mokytojai pateikiau informaciją tiek apie piliakalnio atsiradimą, tiek eketės tvenkinį ir kitus objektus, tad visai kitomis akimis stebėjau tai, kas yra visai šalia mano namų ir yra tarsi savaime suprantamas dalykas... Dabar šie geografiniai objektai man rodėsi labiau sakralūs, saviti ir tarytum kviečiantys ne tik grožėtis, bet ir saugoti bei globoti.
Projektas buvo naudingas dėl daugelio priežasčių: pirmiausia, išmokau kurti QR kodus, maršrutą per Hiking GPS programą, taip pat sukurtą maršrutą per Light Shot programėlę redaguoti. Įgytomis žiniomis galėjau pasidalinti su savo šeima.
Džiaugiuosi, jog dalyvavau projekte „Padėk sveikai sielai turėti sveiką kūną“, nes jaučiuosi ne tik įgijusi naujų žinių, bet ir užsipildžiusi puikiomis emocijomis bei neįkainojama patirtimi.
Rašyti komentarą