Vytautas Grubliauskas: „Ne druska ir pipirai kalti dėl nevalytų gatvių“

(35)

Klaipėdos ir jos apylinkių gyventojai socialiniuose tinkluose visą savaitgalį dalinosi nuotraukomis ir vaizdais iš slidžių ir nenuvalytų kelių. Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas svarstė, kad dėl visko kalta „afrikietiška“ druska, nes baltarusiškos druskos likučiai ledą neva tirpdo efektyviau.

„Ar tikrai žiema kelininkus užklupo nepasiruošus, netikėtai?“ - socialiniame tinkle retoriškai klausė V. Grubliauskas.

Jis teigė, kad mašinų, valančių miesto gatves, pakanka, vairuotojų taip pat, dirbama gana intensyviai, tačiau „egiptietiška“ druska (nebe baltarusiška, kaip buvo iki šiol), kurią viešųjų pirkimų būdu nusipirko „valytojai“ Klaipėdoje (o ir regioninių kelių prižiūrėtojai taip pat), deja, bet neatitinka keliamų reikalavimų mūsų žiemos sąlygomis.

Pirmadienį meras susitiko su bendrovių, kurios valo miesto gatves, vadovais.

Pagrindines gatves pietinėje miesto dalyje valo „Vakarų švara“, centre ir šiaurinėje dalyje - Klaipėdos autobusų parkas. Kiemus ir šaligatvius atitinkamai - „Klaipėdos želdiniai“ ir „Ecoservice“.

Po susitikimo meras sakė, kad tikisi, jog daugiau šia tema jam nereikės kalbėti ir ateityje problema bus sprendžiama operatyviau.

„Ne apie barstomą druską ar pipirus reikia klabėti“, - sakė V. Grubliauskas.

Anot jo, Miesto tvarkymo skyrius turi įvertinti už kelių priežiūrą atsakingų įmonių darbą ir pateikti išvadas. Tačiau susitikime buvo nuspręsta, kad turi būti viešinami už kelių priežiūrą atsakingų įmonių darbuotojų telefonai.

Taip pat jis sakė, kad atsakomybę turėtų prisiimti tiesiogiai už tai atsakingi: Klaipėdos administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis, o politiniu lygmeniu meras pasigedo vicemero Arūno Barbšio iniciatyvos.

Dirba visu pajėgumu

A. Dobranskis „Vakarų ekspresui“ sakė, kad situacija Klaipėdos keliuose netenkina nuo praėjusio penktadienio.

„Kelininkai tikino, kad dirba visu pajėgumu, barstoma druska, smėlis, naudojamas druskos tirpalas. Yra GSM siųstuvai, jų pagalba galime patikrinti, kaip dirbo automobiliai“, - sako A. Dobranskis.

Anot jo, bus išanalizuota situacija ir, jei bus nustatyta sutarties nevykdymo faktų, rangovams bus skiriamos baudos.

„Tačiau reikia suprasti, kad gamtos sąlygos yra ekstremalios, nuolat sninga, gatvėje formuojasi suspausto sniego ruožai. Gatvės nuolat valomos, bet ne visada efektyviai. Todėl raginame vairuotojus, jei yra galimybė, vengti kelionių“, - sako A. Dobranskis.

BAUDOS. Klaipėdos savivaldybė aiškinsis, kas kaltas dėl nevalytų gatvių. Nustačius pažeidimų, kelininkams gresia baudos.Vitos JUREVIČIENĖS nuotr.

BAUDOS. Klaipėdos savivaldybė aiškinsis, kas kaltas dėl nevalytų gatvių. Nustačius pažeidimų, kelininkams gresia baudos.Vitos JUREVIČIENĖS nuotr.

Nepalankūs orai

„Susidūrėme su stichija. Ji prasidėjo jau ketvirtadienį. Gausiai snigo (per dieną iškrito net 30 centimetrų sniego) ir staiga krito temperatūra“, - situaciją apibūdina Klaipėdos autobusų parko atstovas Arūnas Liubinavičius.

Anot jo, druskos keliuose buvo barstoma vidutiniškai 3-4 kartus daugiau nei yra norma, o sankryžose jos kiekis pasiekdavo 100 g/kv. m. Norma yra 15 gramų.

„Druska efektyviai veikia, jei temperatūra yra ne žemesnė nei 5 laipsniai šalčio, o ji krito iki minus 8 “, - akcentuoja A. Liubinavičius.

Todėl sankryžose susidarė suspausto sniego provėžos, ledas. Juos sudėtinga nuvalyti.

„Automobiliai pamainomis dirba po 20 valandų per parą. Oro temperatūra kyla“, - prognozuoja, kad situacija keliuose gerės, A. Liubinavičius.

Tačiau jis taip pat ragina vairuotojus nesant būtinybei, esant blogoms oro sąlygoms, atsisakyti kelionių automobiliu.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder