Per metus – 50 tūkst. litrų plaktos grietinėlės kavai gardinti: šalies gyventojai linkę degalinėse pasmaližiauti
Šalies gyventojų pasirinkimą, kuo atsigaivinti ar ką užkąsti, lemia ir amžius, ir vietovė.
„Atvėsus orams ir vėl auga šiltų gėrimų pasirinkimas, tačiau vienas dalykas praktiškai nesikeičia – karštos kavos daugiausiai parduodame ryto valandomis, nepriklausomai nuo orų prognozės ar metų laiko“, – pasakoja degalinių tinklo „Circle K“ Degalinių tinklo departamento direktorė Kristina Kabelienė.
Pasak K. Kabelienės kasdien vienoje šalies „Circle K“ degalinėje nuperkama vidutiniškai daugiau negu 300 puodelių kavos – ši tendencija nesikeičia jau kelerius metus iš eilės, kaip ir pirkėjų pomėgis gardinti kavą plakta grietinėle.
„Per metus sunaudojame apie 50 tūkst. litrų plaktos grietinėlės.
Pastebime, kad nemokami pagardai, kaip plakta grietinėlė, sirupai, šokolado drožlės ar cinamonas itin mėgstami jaunimo – neretai tos plaktos grietinėlės ant kavos užsipurškia po kelis kartus arba vienu metu dedasi bent keletą priedų.
Dėl šios priežasties degalinėse siūlome tokio tūrio puodelius, kad įsipylus kavą dar liktų vietos papildomiems pagardams ir šie nebėgtų per jų viršų, taip siekiant užtikrinti didesnį patogumą kelyje“, – sako „Circle K“ Degalinių tinklo departamento direktorė.
Įspūdingi ir degalinėse sunaudojamų sirupų kiekiai – populiariausio karamelės skonio sirupo per metus sunaudojama virš 20 tūkst. litrų. Gyventojai noriai renkasi ir kitų skonių sirupus kavai pagardinti, jų vartojimas kasmet auga.
„Pilasi ir airiškos kavos, ir balto šokolado skonio sirupų. Populiarus tampa ir krembriulė skonio sirupas – pastebime, kad nuo 2021 m. jo sunaudota keturis kartus daugiau, negu praėjusiu laikotarpiu.
Vaisių ar uogų skonio sirupai vartojami kiek rečiau, bet pastebime sezoniškumo įtaką sirupų pasirinkimui – šaltuoju metų laiku auga imbierinių meduolių, moliūgų su prieskoniais bei šokoladinių sausainių skonio sirupų pasirinkimas“, – vardija K. Kabelienė.
Pasak „Circle K“ atstovės, nors degalinių siūlomų gėrimų ir užkandžių asortimentas yra vienodas, pirkėjų poreikiai ženkliai skiriasi ne tik pagal amžių, bet ir regioną: Lietuvos kurortuose lankytojai ieško įdomesnio, kokybiško maisto – atidžiai seka etiketes ir vertina sudėtį, o keliaujančios šeimos linkusios palepinti vaikus sūrainiais, ieškantys sveikesnių alternatyvų renksi „wrap“ versiją be bandelės.
„Mažesniuose miestuose, kaip Plungėje, kur trūksta pramogų ar nėra tiek kavinių, jaunimas itin noriai lankosi degalinėse – tai tampa savotiška pramoga ir būdu praleisti laisvalaikį, juo labiau, kad čia galima įsigyti ne tik kavos, bet ir paruoštų maisto produktų.
Pavyzdžiui, Jonavoje tarp klientų rytais itin populiari avižų košė – jie čia užsuka papusryčiauti“, – sako K. Kabelienė.
Rašyti komentarą