Lėktuvo palydovai sveikinasi rankas laikydami už nugaros? Tuo metu jie atlieka svarbią užduotį

Ar kada pastebėjote, kad, lipant į orlaivį, jus sveikinantis lėktuvo palydovas laiko rankas už nugaros? Tai nėra taisyklė, tačiau gana dažna praktika įvairiose oro linijose.

 

Rankų laikymas už nugaros nėra tiesiog koks nors kultūros elementas ar higienos klausimas. Tuo metu lėktuvo palydovai atlieka svarbią užduotį, kurios daugelis keleivių net nepastebi.

Jeigu atkreipsite dėmesį, pastebėsite, kad kai kurių oro linijų lėktuvo palydovai tiek pasitikdami, tiek atsisveikindami su keleiviais rankas laiko už nugaros.

Pasirodo, jie laiko specialų skaičiuotuvą, kuris leidžia jiems lengvai patikrinti, ar visi keleiviai sulipo į lėktuvą, taip pat – ar visi iš jo išlipo. Keleiviai suskaičiuojami ir tada, kai jau visi sėdi savo vietose, tačiau tai dažnai yra jau antras skaičiavimas.

Skaičiuotuvas / 123rf.com nuotr.

Kai kada taip lėktuvo palydovai ir įvertina bendrą svorį, kurį teks skraidinti lėktuvui. Kartais, ypač mažesniuose lėktuvuose, dėl to gali tekti perskirstyti krovinį.

Kodėl rankos ir skaičiuotuvas laikomi už nugaros? Nors tai varijuoja, priklausomai nuo oro linijų ir konkrečiai nuo lėktuvo palydovo, Tiphero.com rašo, kad dažniausiai lėktuvo įgula tiesiog nenori pritraukti pernelyg daug dėmesio. Pageidaujama, kad keleiviai suliptų kaip galima greičiau, tad vengiama bet ko, kas galėtų juos trikdyti ir pailginti šį procesą.

O ar žinojote, į ką pirmiausia lėktuvo palydovai atkreipia dėmesį, kai keleivis įžengia pro orlaivio duris? Jie iškart ieško informacijos apie klientą – pradedant potencialiomis rizikomis ir baigiant potencialia pagalba, ir daro tai vos per kelias akimirkas.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder