Vokietijoje jauni viengungiai vis dažniau susitikinėja be alkoholio
Anot pranešimo, 18–25 metų amžiaus vartotojų profiliuose padaugėjo siūlymų susitikti „iškyloje“, „karaokėje“ ar „muziejuje“.
„Klasikinės vakarienės restoranuose nebeminimos ir net alkoholis nebevartojamas“.
72 proc. vartotojų teigė, kad per pasimatymą geria tik retkarčiais arba net visai negeria, priduriama pranešime.
Remiantis 2022 m. vertinimu, jauni vienišiai vis didesnę reikšmę teikia socialinėms ir politinėms pažiūroms.
Bendrovės teigimu, į dažniausiai minimų interesų penketuką šiemet pateko tokios temos kaip klimato kaita, šildymo išlaidos, feminizmas ir psichinė sveikata.
Pasak „Tinder“, buvo išanalizuoti visi 18–25 metų amžiaus vartotojų profiliai.
Ši amžiaus grupė yra pagrindinė programėlės tikslinė grupė visame pasaulyje, sudaranti pusę visų narių, sakė atstovė.
„Tinder“ programėlė buvo paleista 2012 m. rugsėjį.
Naudotojai mato profilius su nuotraukomis ir informacija. Jei jiems kas nors patinka, jie braukia į dešinę; jei nepatinka - į kairę.
Jei abu žmonės vienas kitam patinka, sukuriamas vadinamasis atitikmuo.
Operatorės duomenimis, programėlė jau buvo atsisiųsta daugiau nei 530 milijonų kartų ir padėjo sukurti daugiau nei 75 milijardus atitikmenų.
Rašyti komentarą