Pasak "Sky News", vėliau teisėsaugininkai nustatė, kad 45 metų "Tesla" vairuotojas tuo metu buvo atlošęs sėdynę ir miegojo.
"Pastebėta, kad automobilis nuo Fieret-Trunstadt sankryžos iki Bamberg-Hafen sankryžos, važiuodamas 110 km per valandą greičiu, išlaikė tą patį atstumą nuo priekyje važiavusio patrulinio automobilio.
Pareigūnai rado "Tesla" vairuotoją gulintį ant sėdynės užmerktomis akimis, o rankos buvo nuleistos nuo vairo.
Tai sustiprino įtarimą, kad jis nustojo valdyti autopilotą ir užmigo.
Maždaug po 15 minučių vyras pagaliau atsibudo ir įvykdė policijos nurodymus", - sakė teisėsaugos pareigūnai.
Policija taip pat pažymi, kad buvo požymių, jog vairuotojas buvo apsvaigęs.
Be to, automobilyje buvo rastas "svarmuo ant vairo" - prietaisas, naudojamas imituoti rankų svorį ant vairo.
Dabar vairuotojui iškelta baudžiamoji byla dėl pavojaus kelių eismui, vyras buvo priverstas atiduoti vairuotojo pažymėjimą.
Bepiločių automobilių naudojimo taisyklės Vokietijoje
Praėjusių metų gegužę Vokietijos įstatymų leidėjai priėmė naujas bepiločių automobilių naudojimo taisykles - jau esamų ir būsimų.
Visų pirma buvo reglamentuotas bepiločių maršrutinių autobusų naudojimas.
Pagal įstatymą Vokietijoje privačių automobilių vairuotojai negali naudotis visiškai autonominio vairavimo funkcijomis ir privalo nuolat stebėti savo transporto priemones.
Taisyklių pažeidimas ir visiška autopiloto kontrolė yra baudžiamasis nusikaltimas pagal straipsnį dėl pavojaus eismui.
Asociatyvi ekrano nuotr.
Rašyti komentarą